  • 1. Data: 2007-01-24 13:13:33
    Temat: Żydowska grupa trzymająca władzę nad Polakami skutecznie mąci
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Dzisiaj jesteśmy świadkami, jak partia bliźniaków Kaczyńskich
    steruje polskim parlamentem. Jeszcze nie weszła w życie
    październikowa nowelizacja ustawy "lustracyjnej" (kapusiów SB itd.),
    a tu pan prezydent ukręcił jej wejście w życie, podsuwając pod
    obrady sejmu "swój" projekt. Jest to swego rodzaju novum w polskim
    prawodawstwie, albowiem nie ma prawnej możliwości nowelizować coś,
    co nie weszło w życie. Ale o co chodzi?
    Ano o to, żeby żydowska grupa trzymająca władzę w Polsce nie
    została ujawniona. I tak w prezydenckim projekcie ustawy
    "lustracyjnej", w art. 32 zostało zapisane, że osoby działające w
    ugrupowaniach opozycyjnych w latach 1944-1990, uznanych za tzw.
    "niepodległościowe, dążące do wolności i rozwoju demokracji" nie
    podlegają lustracji. Jednym słowem osoby takie są w myśl
    prezydenckiego zapisu wyłączone z obowiązku "lustracji". Jak
    słusznie wspomniał dzisiaj jeden z posłów LPR, należy ujawnić
    kulisy operacji i ugrupowania opozycyjne, które były zakładane przez
    UB i SB. Jak wiemy, typowymi legalnymi ugrupowaniami (stricte
    żydowskimi) "opozycyjnymi" w PRLu były KPN i przede wszystkim KOR,
    który to żydowski komitet niczym szczególnym się nie wyróżnił,
    poza doborem towarzystwa i "towarzyskimi spotkaniami". Rzecznik
    prezydenta pan Szczygło wspomniał dzisiaj wprawdzie, że dane osób
    podlegających lustracji będą jawne, w tym dane dotyczące
    przynależności rasowej i pochodzenia (narodowościowego?), które są
    ujawnione w zasobach IPN, ale jak wynika z zapisu art. 32
    prezydenckiego projektu, nie tych osób nad którymi pan prezydent
    roztoczył parasol ochronny.

    To nie tylko w tym przypadku mamy do czynienia z macherskim mydleniem
    oczu Polakom przez braci Kaczyńskich. Pod płaszczykiem nośnego
    hasła rozliczenia się z "komunizmem", prawnicy od siedmi boleści z
    PiSu opracowują kolejny projekt tzw. ustawy "dekomunizacyjnej". I tak
    w myśl tego projektu planuje się zamknąć drogę do piastowania
    funkcji publicznych na dziesięć lat, wyższym członkom PZPR. Chodzi
    tu tylko o wyeliminowanie z życia publicznego w Polsce niewygodnych
    Żydom Polaków. W projekcie tejże ustawy jest bowiem skonstruowany na
    żydowską modłę jeden przypis, który mówi, że o tym, kto ma być
    zwolniony z zajmowanej dotychczas funkcji publicznej, będzie
    decydować osoba, która dokonała tejże nominacji, bądź jest
    właściwa jako przełożona osoby nominowanej. Tym iście talmudycznym
    sposobem osoby nominowane w hierarchii począwszy od braci
    Kaczyńskich, będą mogły sprawować funkcje publiczne według gustu
    swoich przełożonych, przeważnie działaczy tajnej organizacji
    brackiego towarzystwa z KORu.

    Sens istnienia powyższych ustaw został skutecznie zamazany.

    Kulisy tego spisku przeciwko narodowi polskiemu może uwypuklić tylko
    wdrożenie w życie mojego projektu ustawy o ujawnieniu pochodzenia
    narodowościowego osób pełniących funkcje publiczne.
    http://boukun-pl.blogspot.com/2007/01/projekt-ustawy
    -o-ujawnieniu-pochodzenia.html

    boukun

  • 2. Data: 2007-01-24 14:11:48
    Od: "Gawrona" <g...@o...eu>

    Jest bardzo źle , zgadzam się,
    ale uzasadnienie jest niepoprawne.
    Ta ustawa lustracyjna jest gorsza, zamykająca archiwa IPN, od obowiązującej.
    W obecnej jest szerszy dostęp niż mam być.
    A ty się dałeś nabrać propagandzie na zwykłe mydlenie oczy.
    Podobnie prezydencki projekt.

    Potrzebna jest całkiem nowa ustawa, prosta tania.
    Ustawa otwierająca archiwa IPN wszystkim.
    Każdy powinien mieć dostę do danych o sobie.
    Każdy powinien mieć dostęp do danych o osobach publicznych.
    I wtedy ne potrzebna jest droga lustracja.
    Każdy ma własne szare komórki i może sam sobie wyroić zdanie o człowieku.
    Chce głosować czy nie chce.
    Ludzie zrobią to lepiej niż UBckie ( =IPNowskie ) sądy.
    A będzie wiele wiele taniej.

  • 3. Data: 2007-01-25 09:40:12
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    On 24 Sty, 15:11, "Gawrona" <g...@o...eu> wrote:
> [...]
    > Chce głosować czy nie chce.
    > Ludzie zrobią to lepiej niż UBckie ( =IPNowskie ) sądy.

    Ja się na nic nie dałem nabrać. Zawsze mówię, że należy
    udostępnić archiwa IPN wszystkim zainteresowanum tak, jak to uczynili
    Niemcy w instytucie Gaucka.

    boukun