  • 1. Data: 2007-01-24 12:02:31
    Temat: Zwrot akcyzy zapłaconej za auto przywiezione z UE
    Od: s...@g...com

    Właśnie rozmawiałem z UC na temat zwrotu akcyzy zapłaconej w
    05'2004 (byłem jednym z pierwszych).

    Aby dostać różnicę w akcyzie należnej (3,1%) i naliczonej(65%)
    należy zwrócić się do Naczelnika UC o zwrot różnicy załączając
    kopię dokumentów potwierdzających jej opłacenie.

    W tym miejscu mam pytania do członków tej Grupy:
    -czy przysługują mi również za ten okres odsetki czy tez sobie to
    darować,
    -jeśli przysługują to jak je naliczyć.

    Dzięki za odpowiedź

    Schodek