  • 81. Data: 2019-10-24 11:21:36
    Temat: Re: Uzbrojony członek komisji wyborczej
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Młodsi zdają dyżurnemu, bo nie są w służbie stałej. Choć bywa, że
    > młodszy też trzyma broń w domu, ale to za zgodą komendanta.

    > A co to? Igrzyska, jak w Grecji? Że wojny wygaszano?

    Bardzo proszę o podanie statystyk użycia broni osobistej do odparcia
    przestępczego ataku na osobę udającą się do lokalu wyborczego w celu
    oddania głosu.

    MJ

  • 82. Data: 2019-10-24 11:22:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Oct 2019 22:18:09 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie mam również sraczki, tylko nie rozumiem, co to ma do rzeczy.

    Zaciekawił mnie problem, bo podobno gimbaza reaguje podobnie, kiedy ją
    odstawić od smartfona.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 83. Data: 2019-10-24 12:33:56
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 24.10.2019 o 11:22, Olin pisze:

    > Zaciekawił mnie problem, bo podobno gimbaza reaguje podobnie, kiedy ją
    > odstawić od smartfona.

    Nawet osoby przywiązane do kierownicy i rozjeżdżające trawniczki, żeby
    zaparkować pod klatką, po schodach nie próbują wjeżdżać.

    Naprawdę do głowy by mi nie przyszło, że posiadacz pozwolenia na broń
    będzie odczuwać kompulsywną potrzebę noszenia tej broni zawsze i wszędzie.

    MJ

  • 84. Data: 2019-10-24 13:17:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wydaje się, że przesadzasz.
    Na zorganizowaną przestępczość jeden człowiek ze sztuką broni to nic nie znacząca
    pestka.
    No musiałby środkiem Marszałkowskiej chodzić (jak Łazuka w pewnym filmie).
    A na kieszonkowców w tramwaju często za dużo (możliwość postrzału postronnych).
    Bronią trzeba się umieć posłużyć.
    Znałem osoby posiadające broń, które zostały zamordowane we własnych domach (vide
    Jaroszewicze).
    Całe życie z niezapiętą połą marynarki??

    -----

  • 85. Data: 2019-10-24 13:20:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No za komuny to pewnie były.
    A za kapitalizmu morderstwa działaczy politycznych (w Łodzi i gdzieś jeszcze).

    -----

  • 86. Data: 2019-10-24 16:07:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ciekawe, jak by się udał na rozmowę np. do konsulatu USA.

    -----

  • 87. Data: 2019-10-24 16:11:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 11:21, Michał Jankowski pisze:

    > Bardzo proszę o podanie statystyk użycia broni osobistej do odparcia
    > przestępczego ataku na osobę udającą się do lokalu wyborczego w celu
    > oddania głosu.

    Jak sądzisz, ile razy doszło do ataku na osobę idącą do budki lodami? A
    do BIEDRONKI? Na całe szczęście u nas te ataki bywają rzadko, więc
    próbując - jak proponujesz - sprowadzić rzecz do absurdu, szybko byśmy
    doszli do wniosku, że tych napadów w ogóle nie ma - a jednak przecież są.

    --
    Robert Tomasik

  • 88. Data: 2019-10-24 16:13:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 11:17, Michał Jankowski pisze:

    > Przy sobie czy w domu? Nie rozumiem.

    Policjant nie ma w domu magazynu broni, toteż nie może jej tam
    teoretycznie zostawić. Zostawić możesz w szafie S1, a policjant ma tylko
    mieć miejsce, gdzie osoba niepowołana nie będzie miała dostępu -
    przykładowo żona. Ale co innego trzymać broń poza zasięgiem domowników -
    tu wystarczy szuflada z kluczem - a co innego zostawić broń i wyjść.

    --
    Robert Tomasik

  • 89. Data: 2019-10-24 16:14:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 16:07, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ciekawe, jak by się udał na rozmowę np. do konsulatu USA.

    Sądzisz, że ochrona ambasady naparwde nie prowadzi depozytu? Zapytaj.

    --
    Robert Tomasik

  • 90. Data: 2019-10-24 16:15:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 12:33, Michał Jankowski pisze:

    > Naprawdę do głowy by mi nie przyszło, że posiadacz pozwolenia na broń
    > będzie odczuwać kompulsywną potrzebę noszenia tej broni zawsze i wszędzie.

    Sądzę, że cała masa rzeczy Ci jeszcze do głowy nie przychodzi, co nie
    znaczy, ze tych rzeczy nie ma. I może poprzestańmy na tej konstatacji.

    --
    Robert Tomasik