  • 91. Data: 2019-10-24 16:25:07
    Temat: Re: Uzbrojony członek komisji wyborczej
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Oct 2019 16:13:28 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Policjant nie ma w domu magazynu broni, toteż nie może jej tam
    > teoretycznie zostawić. Zostawić możesz w szafie S1, a policjant ma tylko
    > mieć miejsce, gdzie osoba niepowołana nie będzie miała dostępu -
    > przykładowo żona. Ale co innego trzymać broń poza zasięgiem domowników -
    > tu wystarczy szuflada z kluczem - a co innego zostawić broń i wyjść.

    Ja bym walił do RPO, że funkcjonariusze nie mogą korzystać choćby basenów i
    kąpielisk, co ogranicza ich prawa obywatelskie, chyba że macie fuzje
    wodoodporne.
    O możliwość skorzystania z samolotu nawet nie pytam.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 92. Data: 2019-10-24 16:46:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

  • 93. Data: 2019-10-24 17:21:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie, proponują zabranie i nieoddanie.

    -----

  • 94. Data: 2019-10-24 18:23:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Jak sądzisz, ile razy doszło do ataku na osobę idącą do budki lodami? A
    > do BIEDRONKI? Na całe szczęście u nas te ataki bywają rzadko, więc
    > próbując - jak proponujesz - sprowadzić rzecz do absurdu, szybko byśmy
    > doszli do wniosku, że tych napadów w ogóle nie ma - a jednak przecież są.

    No to ile jest tych napadów odpartych dzięki użyciu legalnej broni?

    MJ

  • 95. Data: 2019-10-24 18:25:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > przykładowo żona. Ale co innego trzymać broń poza zasięgiem domowników -
    > tu wystarczy szuflada z kluczem - a co innego zostawić broń i wyjść.

    Nie rozumiem. Raz piszesz, że trzeba broń zawsze nosić. A raz, że trzeba
    mieć zgodę na NIEPRZECHOWYWANIE w domu. To wolno przechowywać w domu czy
    nie?

    MJ

  • 96. Data: 2019-10-24 18:29:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Sądzę, że cała masa rzeczy Ci jeszcze do głowy nie przychodzi, co nie
    > znaczy, ze tych rzeczy nie ma. I może poprzestańmy na tej konstatacji.

    Ale naprawdę uważasz, że jak ktoś ma pozwolenie na broń, to będzie ją
    nosić ZAWSZE, bo:

    1. tylko wtedy nie będzie zagrożony?
    2. NIE WOLNO mu nigdzie pójść bez tej broni?

    I naprawdę WSZYSCY posiadacze pozwolenia na broń tak robią?

    No to naprawdę nie widzę innego wyjścia niż całkowity zakaz 'cywilnej'
    broni palnej tego typu. Są kraje, w których prywatnej osobie nie wolno
    posiadać pistoletu i już.

    MJ

  • 97. Data: 2019-10-24 18:34:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 17:21, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    zabranie i nieoddanie.
    Ochrona konsulatu w Krakowie wpuszczała po sprawdzeniu, że broń
    posiadasz legalnie, ale nie mogę wykluczyć, ze ktoś, gdzieś ...

    --
    Robert Tomasik

  • 98. Data: 2019-10-24 18:36:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 16:25, Olin pisze:

    > Ja bym walił do RPO, że funkcjonariusze nie mogą korzystać choćby basenów i
    > kąpielisk, co ogranicza ich prawa obywatelskie, chyba że macie fuzje
    > wodoodporne.
    Każda broń jest wodoodporna. Problemy bywają z amunicją :-)
    > O możliwość skorzystania z samolotu nawet nie pytam.
    Zgłaszasz posiadanie. Leci w bagażu :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 99. Data: 2019-10-24 18:37:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 18:25, Michal Jankowski pisze:

    > Nie rozumiem. Raz piszesz, że trzeba broń zawsze nosić. A raz, że trzeba
    > mieć zgodę na NIEPRZECHOWYWANIE w domu. To wolno przechowywać w domu czy
    > nie?

    Jak jesteś w domu, to nie jest przechowywanie. Przechowanie jest, jakbyś
    zostawił i wyszedł.

    --
    Robert Tomasik

  • 100. Data: 2019-10-24 18:38:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 18:29, Michal Jankowski pisze:
    > Ale naprawdę uważasz, że jak ktoś ma pozwolenie na broń, to będzie ją
    > nosić ZAWSZE
    Oczywiście, ze nie, co nie oznacza, ze w danym momencie ją może mieć.

    --
    Robert Tomasik