  • 101. Data: 2019-10-24 18:49:18
    Temat: Re: Uzbrojony członek komisji wyborczej
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Każda broń jest wodoodporna.

    nieprawda, obejrzyj film z Woody Allenem Take the money and run, tam
    pistolet nie wytrzymał wody:)

  • 102. Data: 2019-10-24 19:09:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Jak jesteś w domu, to nie jest przechowywanie. Przechowanie jest, jakbyś
    > zostawił i wyszedł.

    Czy ty rozumiesz, co piszesz? Skoro trzeba mieć zgodę na
    NIEprzechowywanie, to znaczy, że na przechowywanie nie trzeba mieć
    zgody. A zaraz potem piszesz, że przechowywać nie wolno.

    MJ

  • 103. Data: 2019-10-24 19:15:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 19:09, Michal Jankowski pisze:

    > Czy ty rozumiesz, co piszesz? Skoro trzeba mieć zgodę na
    > NIEprzechowywanie, to znaczy, że na przechowywanie nie trzeba mieć
    > zgody. A zaraz potem piszesz, że przechowywać nie wolno.
    Zajrzyj sobie do ustawy i sam zinterpretuj, bo mi szkoda życia na
    tłumaczenie rzeczy oczywistych. Ustawa jest publicznie dostępna.

    --
    Robert Tomasik

  • 104. Data: 2019-10-24 20:11:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tym, co go okradają na Okęciu i w Hurgadzie?

    -----

  • 105. Data: 2019-10-24 21:51:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 20:11, ąćęłńóśźż pisze:

> [...]

    Nie :-)
    --
    Robert Tomasik