  • 11. Data: 2014-05-21 13:14:38
    Temat: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do�adowania
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 maja 2014 11:00:40 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > No moze.
    A no własnie
    > I by�aby to do�c specyficzna i niespotykana us�uga.

    Usługa jak usługa. Kumpel z Indii niedawno wrócił i mówi ze w "publicznej" toalecie
    był facet który świadczył "usługę" podcierania tyłka.

  • 12. Data: 2014-05-21 17:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    Czy mógłbys opanowac swój czytnik?

  • 13. Data: 2014-05-21 17:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A no własnie
    >
    > Usługa jak usługa.

    Zachowujesz siej ak moja 90 letnie babcia ktora nigdy nie była nigdzie poza
    swoim województwem a opowiadania o bytnosci na swiecie podsumowuje:
    Londyn? Miasto jak miasto?
    Pamukkale - skałki jak skałki itp.

    > Kumpel z Indii niedawno wrócił i mówi ze w
    > "publicznej" toalecie był facet który świadczył "usługę" podcierania
    > tyłka.

    Swietnie. Gratuluje.

  • 14. Data: 2014-05-22 08:40:49
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 21 maja 2014 10:15:06 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Może nie będzie miała problemów takich jak autorka
    > wątku która zapewne myślała że "darmowe" doładowanie
    > dostanie i zdziwiła się że nie dostała.

    Niestety błąd, autorka wątku jest prawnikiem i w pierwszej kolejności
    przeczytała regulamin, a po aferach z różnymi pobieraczkami i pseudo
    pobieraczkami chciała zobaczyć reakcje grupy o prawie na kolejny przypadek
    "biznesu" polegający na założeniu że potencjalny "głupek" nie przeczyta
    regulaminu i można go okraść.
    Chodziło o to czy są na grupie ludzie popierający taki "biznes" i czy każde
    wyłudzenie po tych 25 latach 3RP jest uznawane za przejaw "biznesu" a nie za
    oczywiste przestępstwo. Przypominam że Pobieraczek został najpierw
    dwukrotnie ukarany wysoką grzywną, a w końcu jego działalność została uznana
    przez Sąd za przestępstwo.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 15. Data: 2014-05-22 10:18:11
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-05-22 08:40:49 +0200, "Danusia" <d...@w...pl> said:

> [...]
    > pobieraczkami chciała zobaczyć reakcje grupy o prawie na kolejny
    > przypadek "biznesu" polegający na założeniu że potencjalny "głupek" nie

    Ale to dziecinna reakcja. I głupia.
    Nie można UKRAŚĆ komuś jego zgody na tzw. darmowe (pułapka na chciwych,
    którym wtedy rozum odbiera) doładowanie za cenę wyższą, niż wartość
    doładowania.

    > Chodziło o to czy są na grupie ludzie popierający taki "biznes"

    Ja popieram. Uważam, że im więcej osób w ten sposób kupi doładowanie,
    tym szybciej ludzie nauczą się czytania umów.
    Wiem,moja postawa jest również dziecinna - wszak obecnie modne jest
    żądanie, żeby to jakiś urząd myślał i podejmował decyzje za obywatela,
    który czytać nie potrafi, nie lubi i w ogóle to on nie ma czasu, bo
    musi na fejsie coś napisać lub obejrzeć.
    ;>

    > Przypominam że Pobieraczek został najpierw dwukrotnie ukarany wysoką
    > grzywną, a w końcu jego działalność została uznana przez Sąd za
    > przestępstwo.

    A mimo tego ludzie wciąż żądają, żeby jakiś dekret wydać, lub ustawę,
    że zakazane jest zawieranie umów korzystnych dla jednej strony (!),
    tylko żeby oni sami czytać i myśleć nie musieli...

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2014-05-22 10:47:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 maja 2014 08:40:49 UTC+2 użytkownik Danusia napisał:
    > Niestety b��d, autorka w�tku jest prawnikiem i w pierwszej kolejno�ci
    > przeczyta�a regulamin, a po aferach z r�nymi pobieraczkami i pseudo
    > pobieraczkami chcia�a zobaczy� reakcje grupy o prawie na kolejny >przypadek
    Skoro gościu nadal funkcjonuje na rynku w branży gdzie konkurencja jest ogromna i
    sprzedał już 20tys doładowań to chyba jego oferta ludziom odpowiada

    > Chodzi�o o to czy s� na grupie ludzie popieraj�cy taki "biznes" i czy
    >ka�de wy�udzenie po tych 25 latach 3RP jest uznawane za przejaw "biznesu" >a
    nie za oczywiste przestďż˝pstwo. Wyłudzenie to by było wg mnie "nie prawnika" gdyby
    klienci nie dostali tego doładowania za 25zł.

    Wyżej piszesz że jesteś prawnikiem a tu tak od razu jednoznacznie określasz
    :wyłudzenie/przestępstwo.

  • 17. Data: 2014-05-22 12:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bydlę p...@g...com ...

> [...]
    > który czytać nie potrafi, nie lubi i w ogóle to on nie ma czasu, bo
    > musi na fejsie coś napisać lub obejrzeć.

    A jak cie okradną w ciemnej ulicznce to Twoja wina, bo przeciez mogłes
    sztuki walki cwiczyc!
    Nie myl niekorzystnych umów ze zwykłym oszustwem gdzie w
    reklamie/ogłoszeniu/tytule pisze sie jedno a w regulaminie małymi literkami
    drugie.

  • 18. Data: 2014-05-22 12:23:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 maja 2014 12:00:35 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > A jak cie okradn� w ciemnej ulicznce to Twoja wina, bo przeciez mog�es
    > sztuki walki cwiczyc!
    Na kradzież wpływu nie masz z reguły a na skorzystanie z darmowego doładowania masz
    100%wpływ- albo warunki Tobie odpowiadają i korzystasz albo nie.

  • 19. Data: 2014-05-22 13:46:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-05-22 10:47:52 +0200, Kris <k...@g...com> said:

    > Wyżej piszesz że jesteś prawnikiem a tu tak od razu jednoznacznie okr
    > eślasz :wyłudzenie/przestępstwo.

    Co więcej, można smiało puścić wodze fantazji, że wszystkie umowy są
    tak właśnie skonstruowane. Np. umowa, że bank kupi nam (da pieniądze na
    cel) mieszkanie, a my przez 30 lat zapłacimy bankowi o wiele więcej,
    niż jest ono warte.
    Dokładnie tak, jak z tym doładowaniem...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2014-05-22 14:17:19

    W dniu 2014-05-22 10:18, Bydlę pisze:
    > Ja popieram. Uważam, że im więcej osób w ten sposób kupi doładowanie,
    > tym szybciej ludzie nauczą się czytania umów.

    Ja nie chciałbym żeby ludzie Twojego pokroju uczyli moje dzieci. W
    jakiej branży "robisz biznes"?
    Takie poglądy to już nawet gorsze od lewactwa ;-)
    "Będziemy was uczyć przez okradanie was"