eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu - prosba o tekst › Ustawa o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu - prosba o tekst
  • Data: 2002-01-12 21:31:15
    Temat: Ustawa o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu - prosba o tekst
    Od: "Piotr" <P...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    szukam aktualnie obowiązującej wersji ustawy o zatrudnieniu
    i przeciwdziałaniu bezrobociu.

    Znalazłem tekst jednolity z 24 stycznia 2001:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2001006005
    6?OpenDocument

    Niestety nie ma tam spisu poprawek dokonanych w kolejnych
    miesiącach.

    Gdzie mogę znaleźć aktualny tekst, albo spis poprawek?

    Piotr

    --
    Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr