  • 1. Data: 2002-03-12 19:28:13
    Temat: Ustawa o pomocy panstwa w splacie niektorych kredytow....
    Od: "Jim" <j...@w...pl>

    Moze ktos sie spotkal i wie jak jest z wykupem tego kredytu przed 31.
    grudnia 2002 tzn.
    Mam na wykazie:
    - kredyt K PLN
    - odsetki bankowe = OBank PLN
    - odesetki budzetowe = OBudzet PLN
    - waloryzacja odsetek budzetowych = W PLN

    Czy dobrze rozumiem opcje wykupu ze zaplace:
    100% z K + 100% Obank + 30 % (OBank + W) ????

    Bo sie pogubilem. Dodam ze chce kupic mieszkanie na ktore zaciagniety jest
    kredyt (i splacany) na mocy ustawy "Ustawa o pomocy panstwa..." z dnia
    30.11.1995 (z pozniejszymi zmianami) i nie chcialbym sie naciac.... a nie
    jest tak ze zaciagnalem takie kredyt bez liczenia ile mnie to bedzie
    kosztowac ;)

    Pozdrawiam
    Jim

    Ps. Wiem ze powinienem wynajac prawnika, ale mnie nie stac.