  • 1. Data: 2002-03-12 15:41:13
    Temat: Szukam pomocy w sprawie SĄD i KOMPUTER
    Od: "maclom" <m...@k...net.pl>

    Poszukuję informacji na temat wpływu wadliwej pracy komputera lub systemu na
    stan manka w kasie i towarze. Zbieram materiały do sądu który nie daje wiary
    że przyczyną manka może być wadliwa praca komputera. Może ktoś wie coś na
    podobny temat. Będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Mój adres:
    m...@k...net.pl

  • 2. Data: 2002-03-26 20:00:22
    Temat: Re: Szukam pomocy w sprawie SĄD i KOMPUTER
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik "maclom" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > podobny temat. Będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Mój adres:

    Zastanawiam się czy już słać na pl.rec.hum.najlepsze czy poczekać aż
    napiszesz co Ci wyszło z tego dochodzenia. Swoją drogą ja bym nie wpadła
    na takie usprawiedliwienie wypływu gotówki z kasy, ale cóż, ja
    komputerowiec jestem...
    pozdrawiam dalej turlając się ze śmiechu
    Tatiana

  • 3. Data: 2002-04-09 23:01:00
    Od: "news.tpi.pl" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:a7qpik$ff2$5@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "maclom" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > systemu na....
    [ciach]
> [...]
    > na takie usprawiedliwienie wypływu gotówki z kasy, ale cóż, ja
    > komputerowiec jestem...
    > pozdrawiam dalej turlając się ze śmiechu

    To nie narób sobie siniaków przy tym turlaniu Tatiana. Kilka lat temu
    pracowałem w sklepie i program źle korygował stany magazynowe po
    remanentach. Sprawdzaliśmy to w kilkanaście osób. To że laski kradły, to
    inna sprawa, ale na błędach programu było ponad 10 tyś. PLN na remanent,
    więc ... turlaj się dalej komputerowcu.

    Pozdrawiam
    Macieju

  • 4. Data: 2002-04-09 23:03:40
    Od: "Macieju" <m...@o...pl>

    Sorki z poprzedniego posta, nie zauważyłem, co mam w nagłówku (news.tpi.pl)

    Macieju co dał d***