  • 11. Data: 2008-10-03 09:34:24
    Temat: Re: Ustawa o ochronie danych osobowych a struktura bazy danych
    Od: Dariusz Rodziewicz <r...@w...pl>

    On 3 Paź, 10:43, note11 <n...@e...net> wrote:
    > no więc na razie prawnik cytuję "nie jest w stanie odpowiedzieć na
    > pytanie". będziemy się konsultować z zewnętrznym specjalistą.
    > TINLA: wystarczy opisać część zawierającą dane osobowe, system może być
    > np pełnoprawnym CRM i opisywanie całych struktur danych mijałoby się z
    > celem. swoją drogą nie widzę za bardzo audyt Giodo który miałby
    > zweryfikować diagram ERD

    Czyli, jeśli dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, w instrukcji
    wystarczy zamieścić opis tabel, które mają styczność z danymi
    osobowymi. Szkoda. Chciałem na ten przepis wymóc na producencie
    systemu, aby dostarczył mi pełny opis struktury bazy danych wraz z
    relacjami. Niestety, mogę się zadowolić jedynie częścią dotyczącą
    danych osobowych.

    Pozdrawiam

    Darek