  • 31. Data: 2014-01-20 16:19:22
    Temat: Re: Ustawa izolująca najgroźniejszych przestępców
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-20 15:55, Kris pisze:
    > Ciekawi mnie czy w normalnym kraju jakikolwiek np psycholog czy inny
    > "specjalista" wydałby opinię że nie ma "realnych szans na poprawę" więc
    > skazany(a może chory?) zasługuje na kare śmierci.
    Ba. Historia uczy, że do takich rzeczy nie jest potrzebny żaden
    psycholog, a jedynie sędzia, czasem z prokuratorem :->

    Maciek

  • 32. Data: 2014-01-20 17:58:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Jan 2014, Maciek wrote:

    > Ba. Historia uczy, że do takich rzeczy nie jest potrzebny żaden
    > psycholog, a jedynie sędzia, czasem z prokuratorem :->

    Istniała wersja zintegrowana, pod hasłem "komisarz" (no dobra, "ludowy")

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2014-01-20 20:44:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2014 16:19:22 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Ba. Historia uczy, �e do takich rzeczy nie jest potrzebny �aden
    >
    > psycholog, a jedynie s�dzia, czasem z prokuratorem :->
    To wiem dlatego napisałem "w normalnym kraju"
    W Korei to wuja pieski zjadły
    0354,Hongkonska_gazeta__Wuj_Kim_Dzong_Una_nie_zostal
    _rozstrzelany_.html
    I pewnie zgodnie z prawem wszystko się odbyło;)

  • 34. Data: 2014-01-20 21:30:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-20 20:44, Kris pisze:
    > To wiem dlatego napisałem "w normalnym kraju"
    > W Korei to wuja pieski zjadły
    0354,Hongkonska_gazeta__Wuj_Kim_Dzong_Una_nie_zostal
    _rozstrzelany_.html
    > I pewnie zgodnie z prawem wszystko się odbyło;)
    "Normalność" jest pojęciem względnym, więc dla Koreańczyków, wuja Kima i
    jego psów, to my jesteśmy dziwni ;-)

    Maciek

  • 35. Data: 2014-01-26 16:18:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Istniała wersja zintegrowana, pod hasłem "komisarz" (no dobra, "ludowy")
    Jak widać, zarówno kiedyś jak i obecnie, nie przebierało się w środkach
    gdy chodziło o sprawiedliwość (no dobra, społeczną) :->

    Maciek

  • 36. Data: 2014-01-27 22:40:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Jan 2014, Maciek wrote:

    > Jak widać, zarówno kiedyś jak i obecnie, nie przebierało się w środkach
    > gdy chodziło o sprawiedliwość (no dobra, społeczną) :->

    Cóż, my chyba jak już wspominamy o krześle, to czasem pamiętamy
    że wypada dodać czy "elektryczne", ale nie każdy polityk ma tak
    dobrą pamieć ;)

    pzdr, Gotfryd