  • 41. Data: 2006-09-04 08:59:51
    Temat: Re: Ustalenie ojcostwa.
    Od: "Andrzej" <x...@w...pl>

    Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2f253$44f8ad94$57ce1956$18013@news.chello.pl...

    > IMHO jeśli nie masz kasy, odpuść sobie. Jeśli cała sprawa zostanie
    > upubliczniona poprzez sądy, wszyscy stracicie. Bo co jeśli się okaże, że
    > jednak Twoja biologiczna córka? Obie panie za tę akcję znienawidzą Cię do
    > końca życia.
    > Może to Cię w jakiś sposób pocieszy, ale mój starszy syn wygląda jak
    > ukradziony spod sklepu. Zupełnie, ale to zupełnie, nie jest do mnie
    > podobny.
    > Z tym, że ja mam pewność, że to moje ;)

    akurat to ze twoje bedac kobieta zawsze bedzie...:)
    a co do mezczyzn to niekiedy dowiaduja sie oni po 20latach malzenstwa
    kiedy czasy milosci i zachwytu juz dawno przeminely jesli wogole
    byly:) ponoc wg badan europejskich co ok 20 maz wychowuje nie swoje dziecko
    ale sadze ze te wyniki sa zanizone

  • 42. Data: 2006-09-04 10:23:42
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 4 Sep 2006 08:37:14 +0200, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > A to juz urban legend.

    Synek znajomych kończy niedługo roczek - znajoma bierze teraz
    pigułki ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 43. Data: 2006-09-04 10:34:31
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:kd44g8gzoczo$.cm36v579k635.dlg@40tude.net...
    > Synek znajomych kończy niedługo roczek - znajoma bierze teraz
    > pigułki ;-)

    Legenda żyje ? ;)

    pozdr

    Monika

  • 44. Data: 2006-09-04 11:43:16
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Mon, 4 Sep 2006 12:23:42 +0200, Henry (k) napisał(a):

    > Synek znajomych kończy niedługo roczek - znajoma bierze teraz
    > pigułki ;-)

    Corka znajomych konczy niedlugo 5 lat. Znajoma brala pigulki.

    P.S.
    Ten synek niby z tego wycieku?
    Tato po prostu oddal stral do srodka i tyle:)

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 45. Data: 2006-09-04 11:51:23
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:85qy2ofhifez$.2adelmj3lmcg.dlg@40tude.net...
    > Corka znajomych konczy niedlugo 5 lat. Znajoma brala pigulki.

    Widocznie zapomniała...

    > P.S.
    > Ten synek niby z tego wycieku?
    > Tato po prostu oddal stral do srodka i tyle:)

    Nie chcę, pozbawiać Cię złuzeń, ale niestety, mylisz się i medycyna już o
    tym wie ;)

    http://www.pfm.pl/u235/navi/199173

    pozdr

    Monika

  • 46. Data: 2006-09-04 13:45:34
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A to juz urban legend.

    urban legend to jest to, że w ten sposób można się jakkolwiek zabezpieczyć.