  • 1. Data: 2006-08-31 16:55:51
    Temat: okres wypowiedzenia?
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    dostałam od pracodawcy "rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem" w
    którym napisano, że okres wypowiedzenia trwa 3 miesiące i upłynie w dniu
    30.11.06.
    na dole zawarto adnotacje: strony ustalają, ze okres wypowiedzenia zostaje
    skrócony do 1 miesiąca z zachowaniem prawa do wynagrodzenia za pozostałe 2
    miesiące wypowiedzenia.

    Przez pierwszy miesiąc wypowiedzenia muszę wykorzystać urlop.

    Zastanawiam się, ile ja mam w końcu wypowiedzenia? Z tego co rozumiem,
    okres wypowiedzenia zostaje 3 miesięczny, ale pracodawca zwalnia mnie z
    wykonywania obowiązków.
    Czy świadectwo pracy dostanę 30.11 czy wcześniej?
    proszę o podstawy prawne

    pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2006-08-31 17:15:20
    Temat: Re: okres wypowiedzenia?
    Od: stern <s...@0...pl>

    Ania napisał(a):

    > Zastanawiam się, ile ja mam w końcu wypowiedzenia?

    miesiąc

    > Z tego co rozumiem,
    > okres wypowiedzenia zostaje 3 miesięczny, ale pracodawca zwalnia mnie z
    > wykonywania obowiązków.

    nie, pracodawca skrócił okres wypowiedzenia do 1 miesiaca. Tak jak napisał.

    > Czy świadectwo pracy dostanę 30.11 czy wcześniej?

    wcześniej

    > proszę o podstawy prawne

    kodeks pracy :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-08-31 18:27:29
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    stern napisał(a):
    > nie, pracodawca skrócił okres wypowiedzenia do 1 miesiaca. Tak jak napisał.

    "strony ustalają" to nie bardzo wygląda na skrócenie przez pracodawcę :)

    KG

  • 4. Data: 2006-08-31 19:15:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ed79m5$fp3$1@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#>
    pisze:

    > "strony ustalają"
    W ustawie stoi: "strony mogą (...) ustalić", że się tak szczegółu czepię.

    > to nie bardzo wygląda na skrócenie przez pracodawcę :)
    Ale to wygląda bardziej:
    "Jeżeli wypowiedzenie pracownikowi umowy o pracę zawartej na czas
    nieokreślony następuje z powodu (...) innych przyczyn niedotyczących
    pracowników, pracodawca może, w celu wcześniejszego rozwiązania umowy o
    pracę, skrócić okres trzymiesięcznego wypowiedzenia, najwyżej jednak do 1
    miesiąca"

    Jotte

  • 5. Data: 2006-09-01 06:15:45
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jotte napisał(a):
> [...]
    > pracowników, pracodawca może, w celu wcześniejszego rozwiązania umowy o
    > pracę, skrócić okres trzymiesięcznego wypowiedzenia, najwyżej jednak do

    strony ustalają?

    KG

  • 6. Data: 2006-09-01 08:25:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>