  • 1. Data: 2006-08-31 23:28:12
    Temat: tymczasowe zameldowanie
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Sprawa wyglada tak:
    Jestem sobie zameldowany we wlasym mieszkaniu, a mieszkam (w innym
    miescie) w mieszkaniu wynajetym.
    I teraz chcialbym sprzedac mieszkanie w ktorym jestem zameldowany i
    oczywiscie wymeldowac sie stamtad. Problem jest taki, ze jak juz to
    zrobie to nie bardzo w najblizszym czasie bede mial gdzie sie zameldowac
    na stale (do czasu az kupie mieszkanie w nowym miejscu co planuje na za
    kilka miesiecy do roku). Bardzo na reke byloby mi wiec posiadanie przez
    pewnien okres wylacznie tymczasowego zameldowania (w zasadzie mi to
    zameldowanie to w ogole nie jest potrzebne, no ale prawo prawem).

    Najwiekszym problemem jaki widze w zwiazku z ta operacja jest bank.
    Powinienem go zawiadomic o zmianie danych osobowych, ale czy bankom nie
    przeszkadza, to ze ktos nie ma stalego zameldowania?
    Jak to wyglada w praktyce?

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2006-09-01 00:52:59
    Temat: Re: tymczasowe zameldowanie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 01 Sep 2006 01:28:12 +0200, jimmij napisał(a):

    > Powinienem go zawiadomic o zmianie danych osobowych, ale czy bankom nie
    > przeszkadza, to ze ktos nie ma stalego zameldowania?
    > Jak to wyglada w praktyce?

    Powinieneś zadać to pytanie w banku.
    Jeśli bank nie daje do dyspozycji linii kredytowej lub dozwolonego debetu,
    nie widzę przeszkód... z punktu widzenia banku, ale banki bywają różne.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2006-09-01 10:07:57
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości

    > Jak to wyglada w praktyce?

    W praktyce to wyglada tak, ze nie zawiadamiasz banku, nie
    zmieniasz sobie dowodu i nic nikomu nie przeszkadza. Zreszta w
    praktyce to adresem zameldowania bank jest slabo zainteresowany,
    bo na co mu on. Bardziej jest zanteresowany adresem dla
    korespondencji czy tam zamieszkania.

    marekz