  • 11. Data: 2009-05-13 11:42:06
    Temat: Re: Urzędowy trojan
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > A kto tam wie, co tak naprawdę będzie monitorowane?

    Bedziesz musial wcisnac odpowiednia kombinacje klawiszy odchodzac od
    komputera. I tak na przyklad wcisniecie ALT+CTRL+SHIFT+AS zostanie
    zapisane jako

    [2009.05.13][13:43] TCP/IP Broken Pipe | Użytkownik przyłącza oddalił
    się w celu oddania moczu

    :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2009-05-13 22:47:58
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    Użytkownik "albert" <q...@v...pl> napisał w wiadomości

    > a skad wiesz, ze juz nie zbieraja? :)

    Powinni zbierac i zbieraja...
    Jest rozporzadzenie, ze OPERATORZY maja logowac ruch...
    Narazie nie dotyczy to ISP, ale pewnie i wtej kwestii cos zmienia...

    BTW kiedys kupilem kilka tys systemow przypominajacych standardowe komputery
    ale zapakowanych w szafy po 60 szt. Sprzet pochodzil z niemieckiego
    telekomu... jak nieoficjalnie udalo mi sie dowiedziec, uzywany byl do
    inwigilowania ruchu!

    Picasso

  • 13. Data: 2009-05-14 08:25:32
    Temat: Re: Urz?dowy trojan
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 13 May 2009 13:39:30 +0200, rezist.com napisał(a):

    > no dobrze, ale przypuscmy ze powstanie drugi internet :D
    >
    > no dobra, zaczynam fantazjowac.

    Dlaczego mówisz że fantazjujesz?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Internet2
    http://www.internet2.edu/
    http://pryzmat.pwr.wroc.pl/Pryzmat_130/130int.html

  • 14. Data: 2009-05-18 05:36:03
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik rezist.com napisał:

    > no dobrze, ale przypuscmy ze powstanie drugi internet :D
    >
    > no dobra, zaczynam fantazjowac.

    Podobno powstaje w Turcji, ale poza kilkuzdaniową notką sprzed kilku lat
    nic więcej na ten temat nie czytał.
    Czyżby umarło?

    --
    Pozdrawiam,