  • 1. Data: 2009-05-13 10:08:28
    Temat: Urzędowy trojan
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Dostawca Internetu będzie monitorował użytkowników "za pomocą
    prostych programów, które każdy klient musiałby zainstalować by w
    ogóle korzystać z Sieci".

    "Rok 1984"? Nie - 2009. _Jeszcze_ nie u nas. Na razie w jednym z
    pobliskich totalitarnych krajów - Francji. Być może już od jutra:
    http://tech.wp.pl/kat,39516,wid,11121427,wiadomosc.h
    tml

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 2. Data: 2009-05-13 10:49:02
    Temat: Re: Urzędowy trojan
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 12:08:28 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Witam
    >
    > Dostawca Internetu będzie monitorował użytkowników "za pomocą
    > prostych programów, które każdy klient musiałby zainstalować by w
    > ogóle korzystać z Sieci".

    aby monitorować nie potrzeba mieć fizycznego dostępu do
    monitorowanegokomputera; jeśli zechcą, będą zbierać ruch wchodzący i
    wychodzący bez wiedzy posiadacza komputera

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_5.php

  • 3. Data: 2009-05-13 11:03:13
    Od: "albert" <q...@v...pl>

    > aby monitorować nie potrzeba mieć fizycznego dostępu do
    > monitorowanegokomputera; jeśli zechcą, będą zbierać ruch wchodzący i
    > wychodzący bez wiedzy posiadacza komputera

    a skad wiesz, ze juz nie zbieraja? :)
    obawiam sie i chyba niestety tak bedzie, ze unia przyjmie pkt. widzenia
    francji, a polska pkt. widzenia unii. nasi politycy sa tak do tylu z nowymi
    technologiami, ze bez mrugniecia okiem przyjma to co nam unia nakaze. zrobia
    tak bo nie beda nawet zdawali sobie sprawy na co sie godza...
    za kilka lat powiedzenie "wolny internet" bedzie takim samym oksymoronem jak
    np. "cieply lod" czy "zimne ognie"...

  • 4. Data: 2009-05-13 11:10:22
    Temat: Re: Urz?dowy trojan
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > za kilka lat powiedzenie "wolny internet" bedzie takim samym oksymoronem jak
    > np. "cieply lod" czy "zimne ognie"...

    a kto powiedzial ze internet musi byc jeden? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2009-05-13 11:14:48
    Od: Michał <r...@x...cy>

    albert pisze:
    > za kilka lat powiedzenie "wolny internet" bedzie takim samym oksymoronem jak
    > np. "cieply lod" czy "zimne ognie"...

    To powiadasz, że jeszcze nie jest oksymoronem? Hmm, odważna teza. :D

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 6. Data: 2009-05-13 11:16:00
    Od: "albert" <q...@v...pl>

    > a kto powiedzial ze internet musi byc jeden? :>

    sieci jest wiele, ale internet jest jeden...:> to, ze ktos potrafi (jak mu
    sie wydaje) lepiej maskowac od innych nie oznacza, ze funkcjonuje w innej
    rzeczywistosci....

  • 7. Data: 2009-05-13 11:18:31
    Od: "albert" <q...@v...pl>

    > To powiadasz, że jeszcze nie jest oksymoronem? Hmm, odważna teza. :D

    piszac wolny nie mialem na mysli "powolny" :)

  • 8. Data: 2009-05-13 11:21:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) :

    > aby monitorować nie potrzeba mieć fizycznego dostępu do
    > monitorowanegokomputera; jeśli zechcą, będą zbierać ruch wchodzący i
    > wychodzący bez wiedzy posiadacza komputera

    A kto tam wie, co tak naprawdę będzie monitorowane?

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 9. Data: 2009-05-13 11:24:25
    Od: Michał <r...@x...cy>

    albert pisze:
    > piszac wolny nie mialem na mysli "powolny" :)

    U nas cały wydział to wie, co napisałeś. I skąd, kiedy, do kogo i w
    jakiej sprawie... ;)

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 10. Data: 2009-05-13 11:39:30
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > sie wydaje) lepiej maskowac od innych nie oznacza, ze funkcjonuje w innej
    > rzeczywistosci....

    no dobrze, ale przypuscmy ze powstanie drugi internet :D

    no dobra, zaczynam fantazjowac.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com