  • 1. Data: 2008-01-02 15:54:41
    Temat: Fundusz emerytalny - jaki?
    Od: "Tomek" <t...@o...poczta.pl>

    Witam

    Stoję przed wyborem funduszu emerytalnego, doradzcie jaki najlepiej wybrać?

    Czy muszę udać się do oddziału, czy mogę załatwić wszystko poprzez Internet
    ?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-02 19:00:23
    Temat: Re: Fundusz emerytalny - jaki?
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy muszę udać się do oddziału, czy mogę załatwić wszystko poprzez Internet

    skoro sie tym interesujesz to sądze ze masz swiatły umysł wiec powiem ci
    jak to działa. Dobrze jest byc w stabilnym duzym funduszu, bo spisz
    spokojnie i zysk nie mały. natomiast korzystajac z tego ze co pół roku
    mozesz zmienic fundusz, najlepiej jest "Wejść" w taki fundusz który
    przez nastepne pół roku bedzie miał najlepsze wyniki (nie wartość, a
    przyrost sie liczy) a potem go zmienic... na taki który przez najblizsze
    pół roku.... itd
    _Podobno_ dobrze kombinujac mozna osiagnac zajebiste wyniki, kombinujac
    zaledwie rozsądnie, mozna z tego miec 2razy tyle co przeciętna.

    ToMasz

  • 3. Data: 2008-01-02 19:52:50
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > _Podobno_ dobrze kombinujac mozna osiagnac zajebiste wyniki, kombinujac
    > zaledwie rozsądnie, mozna z tego miec 2razy tyle co przeciętna.

    tylko jeszcze dopowiedz koledze, że zmieniając fundusz co pół roku
    ponosisz koszty związane z przejściem.

  • 4. Data: 2008-01-02 20:40:10
    Od: "www.ofe.xt.pl" <j...@p...onet.pl>

    Piotr pisze:

    > tylko jeszcze dopowiedz koledze, że zmieniając fundusz co pół roku
    > ponosisz koszty związane z przejściem.

    Fundusz OFE możesz zmienić bezpłatnie po 24 miesiącach uczestnictwa w nim

    www.ofe.xt.pl

  • 5. Data: 2008-01-02 20:45:03
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    www.ofe.xt.pl pisze:

    > Fundusz OFE możesz zmienić bezpłatnie po 24 miesiącach uczestnictwa w nim

    to to ja wiem. w moim poście pisałem o zmianie funduszu po pół roku

  • 6. Data: 2008-01-02 23:08:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Piotr pisze:

    > tylko jeszcze dopowiedz koledze, że zmieniając fundusz co pół roku
    > ponosisz koszty związane z przejściem.

    No i jeszcze kto ma tyle wróżkarskich zdolności że potrafi przewidzieć
    które OFE będzie najlepsze przez najbliższe pół roku, z wyprzedzeniem
    (AFAIK 30 dni) wydedukować kiedy przestanie być najlepszy i który inny
    następnie zacznie być najlepszy?

    --
    Zapraszam na moją stronę - http://free.of.pl/h/hellfire/

  • 7. Data: 2008-01-03 05:16:17
    Od: l...@g...com

    On 2 Sty, 16:54, "Tomek" <t...@o...poczta.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy muszę udać się do oddziału, czy mogę załatwić wszystko poprzez Internet

    przystąpienie do funduszu można załatwić przez internet
    aig ing pzu nordea generali commercial na www.multiofe.pl

    (zdecydowanie rada zmiany co pół roku jest bardzo złą radą; bardzo
    wysokie ryzyko, szanse powodzenia niewielkie a koszty duże. pieniądze
    wydawane w takim trybie na opłaty zjedza zyski nawet najlepszemu
    analitykowi, a takie same pieniadze odkładane na dodatkową emeryturę w
    dowolnej formie przyniosa duzo lepsze efekty)

  • 8. Data: 2008-01-03 17:08:28
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Piotr napisał(a):

    > to to ja wiem. w moim poście pisałem o zmianie funduszu po pół roku
    sory, w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd z tymi
    6miesiacami. tak czy siak te 2 lata, to moment w którym trzeba ssie
    mocno zastanowic co dalej
    Tomasz

  • 9. Data: 2008-01-04 08:50:33
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wybrać?

    > Czy muszę udać się do oddziału, czy mogę załatwić wszystko poprzez

    ja mam ing i jestem zadowolony
    a wszystko jest przez internet do załatwienia

    macso

  • 10. Data: 2008-01-04 10:56:03
    Od: Pako <p...@o...pl>

    macso pisze:
> [...]
    > Internet
    >
    > ja mam ing i jestem zadowolony
    > a wszystko jest przez internet do załatwienia

    tez tak sadze :)