  • 1. Data: 2006-05-07 08:03:51
    Temat: Urzad celny zatrzymal przesylke z USA
    Od: "Lk.omi" <l...@l...pl>

    Dostalem dzisiaj list z urzedu celnego. Brat wyslal mi paczke w ktorej
    bylo 6 opakowan suplementow dla sportowcow (wszystko legalne w Polsce). No
    i dostalem list od UC, pisze tam ze mam sie stawic z dokumentami albo
    nadeslac im zgloszenie celne :/
    Brat zapomnial wyciagnac rachunek ze sklepu internetowego ze srodka i jest
    juz wogole lipa. W deklaracji celnej zaznaczyl ze to prezent i ze wartosc
    przesylki to 10 dolcow. Ale na rachunku bylo 128 :/ (przyslali mi kopie
    rachunku). Napisali mi jeszcze ze "Paczka nadeszla do tutejszego Urzedu
    uszkodzona z dostepem do zawartosci". Ale po komisyjnym otwarciu paczki
    stwierdzili ze jest tam to co mialo byc (ale nie wiem w jakim stanie).

    Podopowiedzcie mi co mam teraz zrobic? Da rade jakos tlumaczyc sie (ze to
    prezent czy nie wiem co) i nie dostac cla? Czy to juz przesadzone? Podobno
    musze takze miec przetlumaczona fakture przez tlumacza przysieglego, czy
    to prawda? (jezeli tak to jest jakas parodia)

  • 2. Data: 2006-05-07 08:06:29
    Temat: Re: Urzad celny zatrzymal przesylke z USA
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Podobno musze takze miec przetlumaczona fakture przez tlumacza
    > przysieglego, czy to prawda? (jezeli tak to jest jakas parodia)

    Rzna durni.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-05-07 18:23:39
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Lk.omi wrote:

> [...]
    > Podobno musze takze miec przetlumaczona fakture przez tlumacza
    > przysieglego, czy to prawda? (jezeli tak to jest jakas parodia)

    A nie napisali, że musisz im opłacić kurs angielskiego, żeby mogli
    zrozumieć co jest na fakutrze.

    Ale pewnie cło i tak zapłacisz.