  • 1. Data: 2006-05-06 17:35:09
    Temat: Re: zakup samochodu uzywanego - co, gdzie i kiedy
    Od: "woocashewski" <w...@g...com>

    nie wiem gdzie .. ale w Katowicach maja tabele aktualne... i licza
    raczej... zdroworozsadkowo, chociaz to i tak zlodziejstwo :/
    zeby bylo smieszniej... to moga obnizyc kwote od której placisz
    podatek.. uznaniowo, jak ponarzekasz na jego stan, np miales
    zaplacic od 5000 zl, czyli 100 zl podatku, daja 4000 i placisz
    80.. ale jesli potem zdecydujesz sie darowac komus 50% samochodu, to
    policza Ci od kwoty z tabeli, czyli od 5000, i bedziesz musial
    zrobic smeichu warty dopisek na umowie kupna..."podwyzszam wartosc
    samochodu do....." super:) ide sobie podwyzszyc do 100 000 :)

  • 2. Data: 2006-05-06 19:07:27
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    woocashewski napisał(a):
    > nie wiem gdzie .. ale w Katowicach maja tabele aktualne... i licza
    > raczej... zdroworozsadkowo, chociaz to i tak zlodziejstwo :/

    Ale dwuprocentowe, da sie przezyc :)

    Akurat w Katowicach bede oplacal PCC.

    Rozumiem, ze PCC mi nalicza od kwoty ktora jest w ich tabelach, a nie
    tej z umowy? To moze mi taniej wyjdzie :)

    Gdzie sie placi ten PCC? W kasie US na miejscu czy jak?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 3. Data: 2006-05-07 10:15:17
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    > nie wiem gdzie .. ale w Katowicach maja tabele aktualne... i licza
    > raczej... zdroworozsadkowo, chociaz to i tak zlodziejstwo :/

    Czy jest jakis przepis ktory zabrania sprzedazy samochodu za tyle ile sie
    sprzedawcy podoba ? Jesli ktos chce sprzedac samochod wart 10 000 za 10zl bo
    taki ma kaprys to moze tak zrobic czy jednak nie ?

    - Telemach -

  • 4. Data: 2006-05-07 11:41:10
    Od: "woocashewski" <w...@g...com>

    jasne ze moze.... ale tego nie udowodni :) (tzn ze sprzedal za 10
    zl...) ot takie wszechwiedzace, czuwajace nad NASZYM dobrem
    zafajszczane prawo

  • 5. Data: 2006-05-07 11:42:27
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Telemach napisał(a):

    > Czy jest jakis przepis ktory zabrania sprzedazy samochodu za tyle ile sie
    > sprzedawcy podoba ? Jesli ktos chce sprzedac samochod wart 10 000 za 10zl bo
    > taki ma kaprys to moze tak zrobic czy jednak nie ?

    Oczywiście że może, tylko podatek zapłaci od innej kwoty.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 6. Data: 2006-05-07 14:00:55
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    > Oczywiście że może, tylko podatek zapłaci od innej kwoty.

    w takim razie te tabele w US sa nieuzywane tylko jak ktos kupi smiecia typu
    trabant bo kazdy inny drozszy na umowie moze miec mniejsza kwote a oni i tak
    sobie wymysla ile czlowiek ma zaplacic ? jesli tak to te 2% nie ma sensu bo i
    tak oni wiedza lepiej

    - Telemach -

  • 7. Data: 2006-05-07 14:11:44
    Od: "woocashewski" <w...@g...com>

    jak to nie ma sensu :> to 2% ze "sredniej wartosci rynkowej" :)
    ustalanej przez ZeczoZnafcuw

  • 8. Data: 2006-05-07 15:06:01
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    > jak to nie ma sensu :> to 2% ze "sredniej wartosci rynkowej" :) ustalanej
    przez ZeczoZnafcuw

    Czy takie tabelki nie powinny byc czasem publikowane na stronach MF aby kazdy
    wiedzial ile sie ma spodziewac do zaplaty ?

    - Telemach -

  • 9. Data: 2006-05-07 19:27:48
    Od: "woocashewski" <w...@g...com>

    to sa kwoty z eurotraxu czy czegos podobnego