  • 1. Data: 2006-05-06 20:02:42
    Temat: Niezamieszkiwanie a prawo najmu...
    Od: Andrzej <n...@j...cy>

    Witajcie.
    Jestem współnajemcą lokalu komunalnego, mam tu meldunek, prawo najmu i
    płacę połowę czynszu, (współnajemcy do reki)ale od dwóch lat mieszkam u
    żony. Czy może współnajemca pozbawić mnie prawa najmu na drodze
    administracyjnej, albo sądowej? Jakich może użyć argumentów?
    pozdrawiam.
    --
    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 2. Data: 2006-05-06 22:41:06
    Temat: Re: Niezamieszkiwanie a prawo najmu...
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej wrote:
> [...]
    > żony. Czy może współnajemca pozbawić mnie prawa najmu na drodze
    > administracyjnej, albo sądowej? Jakich może użyć argumentów?

    Nie może.
    Jak długo płacisz nikomu do tego czy mieszkasz czy nie.
    Tym bardziej współnajemca.
    Natomiast powinieneś się wymeldowac, bo de facto tam nie mieszkasz i to
    można zrobić adminstracyjnie.
    Ale meldunek lub jego brak nie ma żadnego znaczenia jeśli chodzi o prawo
    do tego lokalu.
    W każdej chwili, jeśli zamierzasz tam znowu zamieszkać z umową najmu
    możesz bez problemu się znów zameldować.