  • 1. Data: 2003-02-28 08:40:06
    Temat: Urzad Kontroli Skarbowej oskarza
    Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>

    mnie o nierzetelne prowadzenie kssiag podatkowych, nieslusznie wycenili mnie
    na 350.000,- zl. Co moga zrobic ze mna przy takiej kwocie?.Jak moga mnie
    obciazyc / nie mam nic, mieszkam w wynajetym mieszkaniu/ Jak moge sie
    odwolac i na ile skutecznie?Czy mam jakiekolwiek mozliwosci obrony przed
    UKS???
    Czy mozecie mi w jakikolwiek sposob pomoc czy doradzic? Sprawa pilna. Dzieki
    za ew. sugestie i rady. Pzdr. Andrzej

  • 2. Data: 2003-02-28 09:08:10
    Temat: Re: Urzad Kontroli Skarbowej oskarza
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jendrek" <a...@h...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > UKS???
    > Czy mozecie mi w jakikolwiek sposob pomoc czy doradzic? Sprawa pilna.

    Czy można Ci pomóc jeśli nie podajesz szczegółów jakie dotyczą twojej
    sprawy. Raczej graniczy to z magią, a magów z kryształową kulą brak na tej
    grupie.
    Sypnij trochę z uzasadnienia decyzji lub z faktografii tobie znanej. Im
    precyzyjniej zakreślisz problem to tym lepszą otrzymasz poradę.

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-02-28 13:05:26
    Od: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>

    > Raczej graniczy to z magią, a magów z kryształową kulą brak na tej
    > grupie.
    Oj mylisz sie! magow jest duzo i kul tez jest duzo tylko sa one troche
    brudne i nic przez nie nei widac...

    Mongooes