  • 1. Data: 2003-02-28 07:29:48
    Temat: Płatność z dołu czy z góry?
    Od: "Jazz" <j...@p...invalid>

    Witam i pytam.

    Czy z poniższego zgania wynika, czy płatność ma być dokonywana z dołu / z
    góry / czy też nie jest to określone. Zdanie brzmi tak: "Użytkownik
    zobowiązuje się do dokonania terminowych wpłat z tytułu abonamentu
    miesięcznego w wysokości 55,00 PLN brutto, nie później niż do 1 dnia każdego
    miesiąca abonamentowego, określonego przez Dostawcę na jego konto".

    --
    Jazz http://jazz.prv.pl/
    "No cóż, życie nie jest łatwe, ale za to strasznie śmieszne"

  • 2. Data: 2003-02-28 07:43:20
    Temat: Re: Płatność z dołu czy z góry?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Czy z poniższego zgania wynika, czy płatność ma być dokonywana z dołu / z
    : góry / czy też nie jest to określone.

    z gory rzecz jasna :-)

  • 3. Data: 2003-02-28 07:58:38
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jazz" <j...@p...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    każdego
    > miesiąca abonamentowego, określonego przez Dostawcę na jego konto".

    WG tego co napisałeś to jest z góry.
    uzasadnienie: (jeśli źle myślę to poprawcie) abonament opiewa za np. marzec
    a faktura jest doręczona w lutym np. dwudziestego to kasę wpłacić musisz do
    1 marca.

    Jednak pisarza, który to wypichcił należy poddać "resocjalizacji" z języka
    ojczystego, gdyż czytając to trudno o jednoznaczną interpretację. wszystko
    zależy od terminu z jakim dostaniesz fakturę czyli de facto od dostawcy.

    Stan_Z
    "No cóż, życie nie jest łatwe, ale za to strasznie śmieszne" a czasami
    brzmi jak kakofonia w muzyce.