  • 1. Data: 2010-11-30 17:55:04
    Temat: Problem z aktem notarialnym po roku czasu
    Od: "wislotus" <m...@v...pl>

    Witam,
    mam problem z aktem notarialnym na sprzedaż mieszkania oraz udziału w gruncie
    na jakim stoi segment mieszkalny. Mieszkanie ,które sprzedaliśmy miało swoją
    księge wieczystą i działka na której stoi budynek miało swoją księgę
    wieczystą, obie zostały wpisane w akt notarialny przy sprzedaży, ale nie
    podałem że jeszcze mamy udziały w współwłasności drogi osiedlowej i
    parkingu.Droga posiada odrębną księgę wieczystą. I jest problem, bo podatek od
    drogi jest naliczany cały czas, skoro figurujemy z żoną jako właściciele,jak
    to odkręcić notarialnie? bardzo proszę o konkretne odpowiedzi, bo nie wiemy
    jak to teraz rozwiązać.Czy mozna to jakoś przepsać? darwizna?
    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2010-11-30 18:22:03
    Temat: Re: Problem z aktem notarialnym po roku czasu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wislotus" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiemy
    > jak to teraz rozwiązać.Czy mozna to jakoś przepsać? darwizna?

    Do tyłu się nie da. Trzeba albo podarować albo sprzedać nabywcom.

  • 3. Data: 2010-11-30 19:12:30
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/30/2010 12:22 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Do tyłu się nie da. Trzeba albo podarować albo sprzedać nabywcom.

    he he
    jak bedą chcieli to kupic :)

    narazie o ile parking jakis tam zysk przynosi, to sie mozecie upomniec o
    wypłatę "zysków".