  • 1. Data: 2003-08-11 07:46:50
    Temat: Urlop wypoczynkowy a sciagniecie z urlopu
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczow.
    Bylem sobie na urlopie wypoczynkowym i naraz dostaje poleconym info ze
    zostaje wezwany do pracy i koncza mi urlop. Nie wnikam w to czy moga czy
    nie. Z tego co przytoczyli to moga mnie sciagnac tak z urlopu.
    Pytanie moje jednak takie czy urlop ktory wykorzystalem wraca do puli
    urlopu? Jakby nie patrzec czesc ktora nie wykorzystalem to wraca do puli
    ale co z wykorzystana. Ja zaplanowalem urlop na 2 tygodnie a oni po 8
    dniach mnie sciagneli. Jak to jest w kodeksie?

    Pozdrawiam
    AJA