  • 1. Data: 2007-08-01 15:08:07
    Temat: piejący kogut
    Od: "polala" <p...@g...pl>

    mieszkam blisko działek, gdzie non stop pieje kogut, we dnie i w nocy, spać
    nie można, oprócz rozmowy z posiadaczem onego koguta co mogę zrobić?,
    zadzwonić do animalsów, może jakieś prawo o zakłócaniu ciszy, co prawo mówi o
    trzymaniu zwierząt na działkach, z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2007-08-01 15:32:30
    Temat: Re: piejący kogut
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8q7km$i21$1@inews.gazeta.pl polala

> [...]
    > spać nie można, oprócz rozmowy z posiadaczem onego koguta co mogę zrobić?,
    > zadzwonić do animalsów, może jakieś prawo o zakłócaniu ciszy, co prawo
    Nieważne.
    pl.rec.kuchnia i szukaj po stringu "rosół". ;)

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-08-01 17:05:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-08-01 17:08 polala pięknie wystukał/a:

    Poszczuj go psem ;-)

    --
    animka

  • 4. Data: 2007-08-01 19:15:58
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Wed, 01 Aug 2007 19:05:36 +0200, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    >W dniu 2007-08-01 17:08 polala pięknie wystukał/a:
    >
    >Poszczuj go psem ;-)

    Dlaczego pies ma mieć większe prawa od koguta?

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 5. Data: 2007-08-01 19:18:31
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jotte w <news:f8q92p$r6a$1@news.dialog.net.pl>:

    > W wiadomości news:f8q7km$i21$1@inews.gazeta.pl polala

    > Nieważne.
    > pl.rec.kuchnia i szukaj po stringu "rosół". ;)

    Dodał bym do stringu wyszukiwania "kapłon", bo skoro pieje non stop to nic
    innego nie robi... ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2007-08-01 19:25:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:070801.211735.psp.83@int.dyndns.org.invalid 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Dodał bym do stringu wyszukiwania "kapłon", bo skoro pieje non stop to nic
    > innego nie robi... ;)
    Wierzę, bo na drobiach to ja się za bardzo nie znam. ;))

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-08-01 19:34:58
    Temat: Re: piejšcy kogut
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Circulus V. <b...@n...polbox.com> napisał(a):
    > Dlaczego pies ma mieć większe prawa od koguta?

    bo tylko nieliczne przypadki poklazuja ze da sie psa i wlasciciela poszczuc kogutem
    [widzialem pieknie piesek dostal z dzioba]

    Piotr Żebrowski

  • 8. Data: 2007-08-01 21:07:04
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "polala" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > mówi o
    > trzymaniu zwierząt na działkach, z góry dziękuję za pomoc

    sprobuj najpierw pogadac z kogutem.

  • 9. Data: 2007-08-01 21:42:01
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Wed, 1 Aug 2007 20:34:58 +0100, Piotr Żebrowski <p...@o...pl>
    wrote:

    >bo tylko nieliczne przypadki poklazuja ze da sie psa i wlasciciela poszczuc kogutem
    [widzialem pieknie piesek dostal z dzioba]

    Jednak w demokratycznym państwie prawnym powinno się chronić mniejszości
    oraz słabszych. Może dlatego koguty zwykły paradować w tęczowych barwach?

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 10. Data: 2007-08-02 09:46:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-08-01 21:15 Circulus V. pięknie wystukał/a:

    > Dlaczego pies ma mieć większe prawa od koguta?

    Tak sobie zażartowałam :-)

    --
    animka