  • 1. Data: 2003-01-20 10:55:33
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Krzys napisał:

    > Jestem zatrudniony od 1 marca 2002 roku. Jest to moja
    > pierwsza praca.
    > Przysluguje mi wymiar 20 dni urlopu w roku. Po polowie
    > roku wykorzystalem
    > przyslugujace mi 10 dni urlopu.

    Od marca przysluguje ci te kolejne 10 dni.

  • 2. Data: 2003-01-20 11:21:51
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    > Ale tylko te 10 dni w 2003 roku a kolejne 20 dni bedzie mi
    > przyslugiwac w
    > 2004 roku?

    Tak gdyz w 2003 roku mija rok od podjecia pracy i w tym roku
    przysluguje ci 20 dni, a 10 wykorzystales zaliczkowo.

  • 3. Data: 2003-01-20 11:50:30
    Temat: Urlop wypoczynkowy
    Od: "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm>

    Jestem zatrudniony od 1 marca 2002 roku. Jest to moja pierwsza praca.
    Przysluguje mi wymiar 20 dni urlopu w roku. Po polowie roku wykorzystalem
    przyslugujace mi 10 dni urlopu.
    W zwiazku z tym pytanie, ile dni urlopu przysluguje mi w 2003 roku i od
    kiedy moge go wykorzystac?
    Pytam bo mam obawy, ze moj pracodawca zle interpretuje przepisy i chce je
    rozstrzygnac na moja niekorzysc.
    Pozdrawiam Krzysiek

  • 4. Data: 2003-01-20 12:11:33
    Od: "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm>

  • 5. Data: 2003-01-20 22:44:28
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 20 Jan 2003 11:55:33 +0100, Magge
    <m...@p...onet.pl> zakodował:

    >Od marca przysluguje ci te kolejne 10 dni.

    I to jest wszystko na ten rok.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775