  • 1. Data: 2003-01-20 00:07:00
    Temat: Dostep do TV
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Slyszalem, ale nigdzie tego nie moge znalezc, ze spoldzielnia, wspolnota,
    czy deweloper maja obowiazek dania nieodplatnego dosteu do podstawowego
    kanalow TV, czyli czegos na wzor dawnej anteny zbiorczej? Czy jest cos
    takiego?

  • 2. Data: 2003-01-20 00:11:59
    Temat: Re: Dostep do TV
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

    Użytkownik "Sl@o" <f...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiego?
    >
    >Jest! Ale gfzie tego szukać? Bij, zabij.
    Może w Prawie Budowlanym???

    pzdr.
    Jacek

  • 3. Data: 2003-01-20 12:17:52
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

    Witam,

    Moze ja sie nie znam, ale wspolnota to m.in. Ty... Wiec poniekad mialbys
    obowiazek zapewnienia sobie dostepu do podstawowych kanalow TV... :)

    Wydaje mi sie ze raczej chodzi o to ze JESLI jest antena zbiorcza to wszyscy
    mieszkancy maja rowne prawa w wykorzystywaniu wlasnosci wspolnej (nikt nie
    powinien byc szczegolnie uprzywilejowany). Jesli natomiast nie ma anteny
    zbiorczej to jej nie ma i nie ma obowiazku Ci jej udostepniac... :) To tak
    jakbys powiedzial ze maja obowiazek zapewnic Ci dostep do windy nawet jesli
    jej nie ma :)

    pzdr
    aska