  • 1. Data: 2004-08-11 06:30:00
    Temat: Urlop okolicznosciowy
    Od: "Grzegorz W." <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Mam pytanie czy przyslugoje mi urlop okolicznosciowy jesli zmarla mi babcia.

    Za informacje z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-08-11 06:51:44
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Grzegorz W. wrote:

    > Mam pytanie czy przyslugoje mi urlop okolicznosciowy jesli zmarla mi babcia.
    >
    > Za informacje z gory dziekuje

    Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 15 maja 1996 r. w
    sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania
    pracownikom zwolnień od pracy (Dz.U. nr 60 poz. 281):

    § 15. Pracodawca jest obowiązany zwolnić od pracy pracownika na czas
    obejmujący:
    1) 2 dni - w razie ślubu pracownika lub urodzenia się jego dziecka albo
    zgonu i pogrzebu małżonka pracownika lub jego dziecka, ojca, matki,
    ojczyma lub macochy,
    2) 1 dzień - w razie ślubu dziecka pracownika albo zgonu i pogrzebu jego
    siostry, brata, teściowej, teścia, babki, dziadka, a także innej osoby
    pozostającej na utrzymaniu pracownika lub pod jego bezpośrednią opieką.

    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/