  • 1. Data: 2004-08-11 06:40:08
    Temat: Sprzedawca nie może odmówić sprzedaży - jaki przepis?
    Od: "DavidPL" <d...@o...pl>

    Witam,
    Podobno oferta sprzedawcy jest dla niego wiążąca według:
    http://www.powiattorunski.pl/index.php?strona=2635
    ale nie moge znaleźć oficjalnego dokumentu w tej sprawie.
    Możecie mnie pokierować gdzie tego szukać, albo wskazać konkretny dokument?

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Szałęga

  • 2. Data: 2004-08-11 07:11:12
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "DavidPL" <d...@o...pl> naskrobał/a w

    > Możecie mnie pokierować gdzie tego szukać, albo wskazać konkretny
    > dokument?

    W kodeksie cywilnym.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dobry programista wiesza sie razem ze swoim programem.

  • 3. Data: 2004-08-11 08:17:25
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > W kodeksie cywilnym.

    Art. 66 i nast. KC
    art 543 KC

  • 4. Data: 2004-08-11 15:38:39
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "DavidPL" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale nie moge znaleźć oficjalnego dokumentu w tej sprawie.
    > Możecie mnie pokierować gdzie tego szukać, albo wskazać konkretny

    Sankcja karna jest w kodeksie wykroczen.
    p.
    W,