  • 1. Data: 2005-01-17 22:23:48
    Temat: Urlop
    Od: "Piotr" <p...@c...pl>

    Witam.
    Mam krótkie pytanie, szef mi powiedział że już nie liczy się do urlopu czas
    za "szkołe"
    natomiast ja znalazłem coś takiego:

    "Art. 155. [Nauka w szkole] § 1. Do okresu pracy, od którego zależy wymiar
    urlopu, wlicza się z tytułu ukończenia:

    1) zasadniczej lub innej równorzędnej szkoły zawodowej - przewidziany
    programem nauczania czas trwania nauki, nie więcej jednak niż 3 lata,

    2) średniej szkoły zawodowej - przewidziany programem nauczania czas trwania
    nauki, nie więcej jednak niż 5 lat,

    3) średniej szkoły zawodowej dla absolwentów zasadniczych (równorzędnych)
    szkół zawodowych - 5 lat,

    4) średniej szkoły ogólnokształcącej - 4 lata,

    5) szkoły policealnej - 6 lat,

    6) szkoły wyższej - 8 lat.

    Okresy nauki, o których mowa w pkt 1-6, nie podlegają sumowaniu."

    Czy to jest aktualne ? z góry dzieki..

    Pozdrawiam Piotr

  • 2. Data: 2005-01-17 23:37:13
    Temat: Re: Urlop
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Piotr" <p...@c...pl> naskrobał/a w

    > Mam krótkie pytanie, szef mi powiedział że już nie liczy się do
    > urlopu czas za "szkołe"

    Liczy się, liczy.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    PAMIETAJ: Tylko CRAY wykonuje nieskonczona petle w zaledwie cztery godziny.