  • 1. Data: 2005-01-17 21:26:35
    Temat: Telekomunikacja
    Od: "xxx" <p...@p...fm>

    Witam !
    Mam problem (pytanie)

    Włascicielka mieszkania za namową rodziny (kuzyna- ktory to u niej mieszkał)
    wykupiła usługę Sdi w Telekomunikacji. Wszystko było ok do czasu kiedy
    włascicielka żyła ( rachunki byly płacone). 10 miesiecy temu włascicielka
    zmarła, kuzyn jej placił rachunki do teraz
    Teraz kiedy sie wyprowadził przestał placic za rachunki, a i ja po
    wprowadzeniu sie do lokalu nie mam zamiaru placic za uslugi z ktorych nie
    kozystam i ktorych nie zamawialam. (nazbieralo sie juz za 3 miesiace).
    Złozyłam do telekomunikscji ksero aktu zgonu bylej wlascicielki ale w biurze
    strasza mnie konsekwencjami za nieuregulowane rachunki.

    - umowa na linie telefoniczna jest na osobę zmarłą
    - umowa na siwadczenie usługi SDI jest na osobę zmarła
    - rachunki przychodza na nazwisko i adres osoby zmarłej

    Ja posiadam zameldowanie na pobyt stały w tym lokalu i bede teraz ja w nim
    mieszkala.

    Czy telekomunikacja moze nalozyc na mnie jakies kary ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-17 22:07:05
    Temat: Re: Telekomunikacja
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Podaj nowy adres babci zeby tam rachunki przysylali jak znam zycie pewnie
    przejdzie.

  • 3. Data: 2005-01-17 23:57:11
    Od: Sebastian <m...@l...localdomain>

    xxx wrote:

> [...]
    > mieszkał) wykupiła usługę Sdi w Telekomunikacji. Wszystko było ok do czasu
    > Czy telekomunikacja moze nalozyc na mnie jakies kary ?

    nie martw sie, spadkobierca zaplaci :P, i rozwiaz umowe

  • 4. Data: 2005-01-18 00:06:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sebastian wrote:
    > nie martw sie, spadkobierca zaplaci :P,

    Czyli...?

    > i rozwiaz umowe

    A jak ma, wytłumacz mi, rozwiązywać umowę, w której udziału w ogóle nie
    brała? Czy taka umowa nie powinna zostać automatycznie rozwiązana po
    dostarczeniu kopii aktu zgonu, hmm?

  • 5. Data: 2005-01-18 00:14:37
    Od: "huri-khan" <e...@x...puvc.cy>

    wiadomości news:cshjtp$2318$2@news2.ipartners.pl...
    > Czyli...?
    > A jak ma, wytłumacz mi, rozwiązywać umowę, w której udziału w ogóle nie
    > brała? Czy taka umowa nie powinna zostać automatycznie rozwiązana po
    > dostarczeniu kopii aktu zgonu, hmm?

    Po okazaniu aktu zgonu następuje rozwiązanie umowy. Problem wystepuje jeżeli
    były realizowane połączenia. Babcia z za grobu nie dzwoniła więc ktoś
    korzystał z tego telefonu i powien za niego zapłacić. Jest to problem
    spadkobiercy babci.

    --
    [Pozdrawiam][huri-khan][GG 177094][klub.chip.pl/rasrob]
    Jesli wodka w pracy szkodzi, porzuc prace, o co chodzi.

  • 6. Data: 2005-01-19 11:23:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    huri-khan wrote:

> [...]
    > jeżeli były realizowane połączenia. Babcia z za grobu nie dzwoniła więc
    > ktoś korzystał z tego telefonu i powien za niego zapłacić. Jest to

    IMHO tego, kto korzystał. W końcu spadkobiercy moga odpowiadać tylko za
    długi osoby zmarłej - a osoba zmarła po śmierci długów narobić nie może ;)

  • 7. Data: 2005-01-19 11:30:38
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > IMHO tego, kto korzystał. W końcu spadkobiercy moga odpowiadać tylko za
    > długi osoby zmarłej - a osoba zmarła po śmierci długów narobić nie może ;)

    a w którym momencie następuje rozwiązanie umowy?

    KG

  • 8. Data: 2005-01-19 11:31:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > a w którym momencie następuje rozwiązanie umowy?

    To ja sie o to pytałem (czy w chwili zgonu) - padła odpowiedź, że tak
    (co było zgodne z moim _przypuszczeniem_ powstałym po skonfrontowaniu
    paru zapisów KC ze zdrowym rozsądkiem ;) )

  • 9. Data: 2005-01-19 12:01:00
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > To ja sie o to pytałem (czy w chwili zgonu) - padła odpowiedź, że tak
    > (co było zgodne z moim _przypuszczeniem_ powstałym po skonfrontowaniu
    > paru zapisów KC ze zdrowym rozsądkiem ;) )

    Tyle że napisano, że po przedstawieniu aktu zgonu, a to nie to samo co w
    chwili zgonu. Ale nie chce mi się grzebać w regulaminach.
    Wcale nie uważam, że zdrowy rozsądek wyklucza odziedziczenie również tej
    umowy i wynikających z niej zobowiązań.

    KG