  • 1. Data: 2005-01-17 21:06:04
    Temat: Rozkazodawstwo, w swietle praw czlowieka i prawa humanitarnego konfliktów zbrojnych
    Od: tommy di Simone <t...@g...pl>

    Uuuuu, taki temat dostałem i mimo, że załozyłem google niewiele
    znalazłem. Hmmm, jeśli ktoś miałby materiały lub linki lub anything, z
    góry dziekuję

  • 2. Data: 2005-01-18 09:04:03
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2005 22:06:04 +0100, tommy di Simone
    <t...@g...pl> napisał:

    > Uuuuu, taki temat dostałem i mimo, że załozyłem google niewiele
    > znalazłem. Hmmm, jeśli ktoś miałby materiały lub linki lub anything, z
    > góry dziekuję

    Zacznij od uproszczenia tematu: odpowiedzialność za wydane rozkazy w ietle
    prawa wojny i prawa humaniternego. Zacznij od konwencji międzynarodowych,
    statut MTK, możesz zahaczyć o Norymbergę... a co do linków... no to jak
    zwykł mawiać pewien profesor: W Lozannie mają duży wybór publikacji, pan
    pojedzie na dwa - trzy dni i poszuka :-)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 3. Data: 2005-01-18 13:58:14
    Od: tommy di Simone <t...@g...pl>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein napisał:

    > Zacznij od uproszczenia tematu:

    Tak zrobiłem. Ale to wszystko MAŁO, MAŁO, MAŁO a jak mawiał jeden
    profesor - Gdy trwoga to do Boga. Mimo to dzięki, jakbyś miał coś
    jeszcze :) ...