  • 11. Data: 2006-06-22 16:39:12
    Temat: Re: Upublicznienie nagranej rozmowy
    Od: r...@w...pl

    > Czy moge umiescic nagranie rozmowy telefonicznej z prokuratorem w ktorej
    > mnie obraza w interencie?Czy bylo by to jakies  przestepstwo?

    wrzuc tu na grupe ten plik dźwiekowy, najlepiej z kawiarenki, co by ktos nie
    szukal po IP

  • 12. Data: 2006-06-22 17:37:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    akala wrote:

    > nie musisz polecać sprawdzałem nim napisałem, no chyba że, nie bardzo wiesz
    > co kiedyś pisałęś, a ton twojej wypowiedzi zwalnia mnie od dalszej dyskusji
    > z tobą

    No to spadaj, analfabeto.

  • 13. Data: 2006-06-23 07:06:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    r...@w...pl napisał(a):

    > wrzuc tu na grupe ten plik dźwiekowy, najlepiej z kawiarenki, co by ktos nie
    > szukal po IP

    powala twoj intelekt :) W rozmowie bralo udzial dwoch ludzi,
    pokrzywdzony i prokurator, na pewno nikt sie nie zorientuje
    ze to pokrzywdzony umiescil nagranie skoro nie ma jego IP ..

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 14. Data: 2006-06-23 10:33:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > powala twoj intelekt :) W rozmowie bralo udzial dwoch ludzi,
    > pokrzywdzony i prokurator, na pewno nikt sie nie zorientuje
    > ze to pokrzywdzony umiescil nagranie skoro nie ma jego IP ..

    "Zrobiłem sobie kopię na płytce i, wyobraźcie sobie, jakiś kieszonkowiec
    mi ją z plecaka ukradł..."

    ;->

  • 15. Data: 2006-06-24 12:44:04
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A tak poważniej: ochrona wizerunku i okolice. Tak samo, jak nie mogę
    > czyjegoś zdjęcia opublikować bez zgody tej osoby.

    Ustawa o prawie autorskim ...
    Art. 81.
    1. ............
    2. Zezwolenia nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku:
    1) osoby powszechnie znanej, jeżeli wizerunek wykonano w związku z
    pełnieniem przez nią funkcji publicznych, w szczególności politycznych,
    społecznych, zawodowych,

    Czyli prokurator nie podlega ochronie.
    Agaton

  • 16. Data: 2006-06-24 13:26:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Agaton wrote:

    > 1) osoby powszechnie znanej, jeżeli wizerunek wykonano w związku z
    > pełnieniem przez nią funkcji publicznych, w szczególności politycznych,
    > społecznych, zawodowych,
    >
    > Czyli prokurator nie podlega ochronie.

    Prokurator z reguły nie jest osobą powszechnie znaną.

    Prezydent - owszem. Ale nie zwykły, szeregowy prokurator.

  • 17. Data: 2006-06-24 14:28:48
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Prokurator z reguły nie jest osobą powszechnie znaną.
    >
    > Prezydent - owszem. Ale nie zwykły, szeregowy prokurator.

    Nie masz racji. Nie chodzi o pana XYZ tylko o prokuratora Prokuratury XYZ.
    Agaton

  • 18. Data: 2006-06-24 15:07:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Agaton wrote:

    > Nie masz racji. Nie chodzi o pana XYZ tylko o prokuratora Prokuratury XYZ.

    A jest powszechnie znany? Z imienia i nazwiska?

  • 19. Data: 2006-06-24 16:46:07
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jest powszechnie znany? Z imienia i nazwiska?

    Tak. Przynajmniej w kręgach, które mają kontakt z prokuraturą. Kiedy
    występuje jako prokurator jego wizerunek nie jest chroniony.
    Agaton

  • 20. Data: 2006-06-24 17:06:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Agaton wrote:

    > Tak. Przynajmniej w kręgach, które mają kontakt z prokuraturą. Kiedy
    > występuje jako prokurator jego wizerunek nie jest chroniony.

    Czego nie rozumiesz w słowie "powszechnie"?