  • 31. Data: 2006-06-25 06:12:45
    Temat: Re: Upublicznienie nagranej rozmowy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.06.2006 Agaton <gigsa@USUN_wp.pl> napisał/a:
    > Racja. Tylko, że przedpiśca pisał o zdjęciu. I była to dpowiedź z
    > fragmentem do którego się odnosi. Wycinając to do czego się odniosłem

    Mam widzisz tę niepoprawną wiarę w inteligencję ludzi, że potrafią sobie
    odtworzyć pełen wątek takoż i kontekst. Zresztą ten komentarz
    odnosił się nie do Ciebie (wiem, że to nie Twój pomysł :) ale z przyczyn
    wyłącznie technicznych byłeś pierwszy w szeregu.

    > zniekształcasz sens. Chociaż mam wątpliwości czy głos nie jest częścią
    > wizerunku.

    Wizerunek nie jest zdefiniowany w PA więc MZ należy przyjąć definicję
    słownikową, a tam nie ma mowy o głosach.

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2006-06-25 14:26:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Agaton wrote:

    > Czy widziałeś kiedyś operatora mającego na ramieniu kamerę a ręce plik
    > oświadczeń na ze zgodą na publikację?

    No i kolejny betonek...

    Na filmowanie żadna zgoda nie jest wymagana!

    > Czy możesz stwierdzić, że wszyscy w Polsce znają np. posłów?

    W końcu na nich głosowali, więc powinni.

    > Przy takim stanowisku nie istniały by "Wiadomości" czy "Fakty".

    A zauważ, że tam, gdzie nie ma zezwolenia na prezentację wizerunku,
    delikwent jest "zamazywany".

  • 33. Data: 2006-06-27 13:06:01
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 24 Jun 2006 22:41:23 +0200, Agaton napisał(a):

    > Czego nie rozumiesz w "Ustawie o prawie autorskim ..."?
    > Czy zgodnie z Twoim rozumieniem filmując betoniarza na budowie należy
    > uzyskać jego pisemną zgodę? Czy przy okazji oddania do użytku
    > nowowybudowanej drogi mam wyciąć z relacji dyrektora lokalnej firmy,
    > która tę drogę wybudowała?

    Gdzie widzisz problem w podejściu i zapytaniu o zgodę? Nogi na wojnie
    urwało czy nieśmiały jesteś? Masz z tym jakiś realny problem?
    Bo w to że Ci się nie chce i wolałbyś aby zgoda nie byłą potrzebna
    to wierzę. Ale od chciejstwa do prawa daleko.

    Pozdrawiam,
    Henry