  • 71. Data: 2014-12-29 17:17:16
    Temat: Re: Uprawnienia "służb" energetycznych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 Dec 2014, RadoslawF wrote:

    > W dniu 2014-12-27 o 10:07, Gotfryd Smolik news pisze:
    [...komuś, wrotkę wycięto...]

    > Nie chodziło mu o wywalenie lokatora tylko o nie wpuszczenie
    > na klatkę schodową pracownika zakładu energetycznego.

    Przecież wykazuję JEDYNIE bzdurność argumentu, że "prawo wywalenia"
    wynika z faktu bycia WŁAŚCICIELEM.
    Nijak.

    pzdr, Gotfryd

  • 72. Data: 2014-12-29 17:20:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Dec 2014, re wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news"
    >
    > Natomiast w przypadku "kogoś" na klatce schodowej różnica jest
    > taka, że *wszyscy* uprawnieni są uprawnieni do współposiadania,
    > nie można więc "wywalić" czyjegoś gościa (kwalifikując do "gości"
    > również wszystkich, którzy mają jakikolwiek interes w przyjściu
    > do innego uprawnionego, włącznie z "bo tak" :))
    > ---
    > Bajdurzysz. Potencjalny interes nie może godzić w prawo posiadania.

    Zapomniałeś o małym pikusiu: przedrostku "współ".
    Klatka nie jest w idywidualnym użyciu.

    > Wydaje mi
    > się, że nawet faktyczny nie daje możliwości korzystania z nieruchomości przez
    > osoby trzecie. Mogą się spotkać gdzie indziej.

    Znaczy masz prawo wypraszać gości sąsiadów - "nie wpuszczę, spotkajcie
    się gdzie indziej"?

    Uprzedzając - ten facio JAKOŚ jak klatkę już się dostał, a o włamaniu
    mowy nie było, znaczy KTOŚ go wpuścił jako mniemam.

    pzdr, Gotfryd

  • 73. Data: 2014-12-30 15:08:01
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-12-19 o 22:47, RadoslawF pisze:

    > Nie bardzo.
    > Wszystkie mieszkania z licznikiem w środku jakie widziałem miały
    > też w środku pion czyli w piwnicy można odciąć wszystkich z
    > tego pionu a nie wybranego delikwenta.
    > Przy normalnym układzie gdzie pion i licznik jest na klatce
    > schodowej można delikwenta odciąć na tej klatce, w piwnicy na
    > dole możesz odciąć już tylko cały pion.
    > To o czym piszesz to jakiś rzadko spotykany wynalazek.

    Takie mam doświadczenia z 2 bloków (rocznik ok. 1980, typu "great
    longplay"), w których mieszkałem. Liczniki w mieszkaniu.
    Może kiedyś się tak robiło.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2014-12-31 22:48:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > Bajdurzysz. Potencjalny interes nie może godzić w prawo posiadania.

    Zapomniałeś o małym pikusiu: przedrostku "współ".
    Jest w użyciu właścicieli, więc jak się większość z nich zgodzi to będzie
    tak, jak chcą.