  • 21. Data: 2005-11-11 13:04:04
    Temat: Re: Uprawnienia policji
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    SQLwysyn napisał(a):
    > Nie bredź. KPK poczytaj lepiej.

    innych ustaw nie znasz?

    KG

  • 22. Data: 2005-11-11 16:41:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > naiwny jestes.

    Jakos mnie i moich znajomych nigdy za niewinnosc nie zwinieto. Jak ktos
    jest menelem to sobie sam jest winien.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2005-11-11 17:30:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jakos mnie i moich znajomych nigdy za niewinnosc nie zwinieto.

    Jestes tak naiwny jak .. niestety ..... mgr Ziobro (sadzac po planach
    odnosnie zmienienia art doptyczacego obrony koniecznej)

    >Jak ktos jest menelem to sobie sam jest winien.

    mozesz zdefiniowac slowo "menel" ?

    P.

    ps.
    problem nie stanowi fakt bycia kims - w twoim przypadku menelem- a fakt
    wiary
    i uznawania za wystarczajacy dowod zeznan swiadkow ktorzy moga wszystko
    powiedziec.

  • 24. Data: 2005-11-13 13:21:28
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał
    > Rozumiem, że po tym wszystkim sporządzi protokół z przeszukania i kopię
    > wręczy
    > tobie?

    Tak, tylko na żądanie zainteresowanego.

  • 25. Data: 2005-11-13 13:25:20
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał
    > To ma, czy nie ma.

    Ma, przy uzasadnionym podejrzeniu popełnienia czynu karalnego.
    Co to jest dokładnie, niestety granica jest bardzo płynna. Jeśli się ktoś
    czuje pokrzywdzony zawsze można zażądać protokołu i złożyć zawiadomienie do
    prokuratury.