  • 11. Data: 2006-01-16 14:29:12
    Temat: Re: Uprawnienia drogówki
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 2006-01-16 12:31 użytkownik scream napisał :

    > Czyli jeśli każe Ci mówić szeptem po hiszpańsku, albo skakać i klaskać
    > w dłonie, to masz tak zrobić? Nie musisz opuszczać pojazdu. Wskaż mi
    > paragraf, który mówi inaczej.

    Jesteś kolejnym analfabetą funkcjonalnym? Czytaj ze zrozumieniem, albo
    zwiększ sobie ilość pamięci podręcznej tak, by móc przetwarzać więcej
    niż dwie linijki tekstu.
    Pozdrawiam!

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 12. Data: 2006-01-16 18:36:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wawrzek [###u...@p...bg.univ.gda.pl.###] napisał:

    > - czy policjant na prawo "wyprosić" mnie z samochodu i "zaprosić"
    > do swojego auta?
    > - czy to, że cała sprawa była załatwiana przez jednego policjanta
    > (zamiast dwóch) ma jakiś wpływ na sprawę?
    > - czy zabronione jest zrobienie zdjęcia samochodowi policyjnemu?
    > - czy do miasta w którym to się zdarzyło będę wzywany dwa
    > razy: na przesłuchanie i na sprawę do sądu?
    > Czy mam szansę dowieść swoich racji (mam dwóch świadków) ?

    Nie napisałeś najwazniejszego. Czego dotyczyły zarzuty policjanta.

  • 13. Data: 2006-01-16 19:31:36
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Wawrzek" <w...@p...com.pl> napisał:

    >razy: na przesłuchanie i na sprawę do sądu?
    Od razu kieruje się wniosek do SG.

    >"pojazd dłuższy niż ileś-tam metrów (czytaj: TIR z naczepą)
    7 metrów i obojetnie czy na tabliczkę TIR czy też jej nie ma !

    >Nie mogę znaleść...
    Art. 19. 3. PoRD (link w stopce)

    Artur Golański
    --