  • 1. Data: 2003-03-11 14:07:49
    Temat: Unieważnienie małżeństwa kościelnego
    Od: "KJ" <k...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    Szukam osoby, która może mi pomóc w "bezstresowym" unieważnieniu małżeństwa
    kościelnego. Jestem już po rozwodzie cywilnym, mam wspaniałą narzeczoną no i
    Gwarantuję satysfakcję osobie, która mi pomoże. Jestem ze Śląska.

    Pozdrawiam

    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-03-11 15:12:29
    Temat: Re: Unieważnienie małżeństwa kościelnego
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "KJ" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > kościelnego. Jestem już po rozwodzie cywilnym, mam wspaniałą narzeczoną no
    > Gwarantuję satysfakcję osobie, która mi pomoże. Jestem ze Śląska.

    Uuu, biskupów to ty tutaj nie znajdziesz.
    A jakieś argumenty masz za unieważnieniem masz? Po za tym gadaj z księdzem
    to ci powie kiedy małżeństwo można unieważnić.

  • 3. Data: 2003-03-11 16:51:39
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    Najlepszym sposobem jest nie skonsumowanie związku :-))))
    Potem oszustwo matrymonialne:-)))))))))
    Śmierć małżonki to praktycznie automat :-(((((((( niestety tu radzę uważać i
    nie wywijać siekierą, nie strzelać i nie używać trucizny :-)))))))

    Wreszcie trudne, ale realne - bliski stopień pokrewieństwa wykryty po
    zawarciu związku :-)))))))

    Pozostałe przypadki ogólnie baaaaardzo trudne do przeprowadzenia graniczące
    z niemożliwością.

    Stan_Z

  • 4. Data: 2003-03-11 23:41:09
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Stan_Z" <s...@g...pl> pisze w news:b4l47b$ss2$1@news.supermedia.pl:

    > Najlepszym sposobem jest nie skonsumowanie związku

    a jak to udowodnic ? :))

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 5. Data: 2003-03-12 07:33:53
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > a jak to udowodnic ? :))

    np. zgodnym oświadczeniem małżonków :-))))

    dobre są też dowody ze świadków jednak trochę trudne do uzyskania nikt
    przecież nie śpi z gromnicą.......:-)))

  • 6. Data: 2003-03-12 08:25:22
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 3/11/2003 5:51 PM, Stan_Z wrote :
    > Najlepszym sposobem jest nie skonsumowanie związku :-))))

    Tyle, ze jesli sklamia, ze nie skonsumowali, to drugie, nowe, malzenstwo
    bedzie niewazne.
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |

  • 7. Data: 2003-03-12 09:40:00
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik "KJ" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie,
    >
    > Szukam osoby, która może mi pomóc w "bezstresowym" unieważnieniu
    małżeństwa
    > kościelnego. Jestem już po rozwodzie cywilnym, mam wspaniałą narzeczoną no

    bezstresowo to raczej się nie da,
    gdzieś w archiwum błąka się list o przesłankach (autorem jest Elita) uznania
    małżeństwa za nieważne.
    O ile pamiętam chodziło o nieświadomość praw i obowiązków małżeńskich stron
    albo strony oraz niedojrzałośc do małżeństwa.

    pozdrowienia

    marcin

  • 8. Data: 2003-03-13 12:04:27
    Temat: Re: Unieważnienie małżeństwa ko?cielnego
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (11 Mar 2003 23:41:09 GMT), huski
    <h...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >a jak to udowodnic ? :))

    Zważ, że małżeństwo kościelne to sprawa nie prawna, a religijna. Boga
    nie oszukają, jeżeli więc chcą kłamać, to po co się w ogóle w to
    bawić?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 9. Data: 2003-03-13 13:02:01
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> pisze w

    > Zważ, że małżeństwo kościelne to sprawa nie prawna, a religijna. Boga
    > nie oszukają, jeżeli więc chcą kłamać, to po co się w ogóle w to
    > bawić?

    zgadzam sie chyba, ze ktos chce uniewaznic to malzenswto zeby pozniej moc
    wziasc normalnie drugi slub koscielny, ale faktycznie jezeli chodzi o
    religie to masz racej

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 10. Data: 2003-03-13 16:41:05
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (13 Mar 2003 13:02:01 GMT), huski
    <h...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >zgadzam sie chyba, ze ktos chce uniewaznic to malzenswto zeby pozniej moc
    >wziasc normalnie drugi slub koscielny,

    A po co? Dla pokazu? Bo przecież nie dla wiary, skoro poprzednie
    unieważnił oszustwem, a więc defacto nie unieważnił, prawdaż?