  • 1. Data: 2003-03-11 14:29:08
    Temat: Uprzejmie prosze o porade od prawnikow ktorzy chcieliby mi pomoc
    Od: "poczta.onet" <g...@p...onet.pl>

    Dzien dobry

    Od 1966r do 1997 roku,prowadzilem firme elektryczna,skusil mnie los na stare
    lata zeby zaciagnac w Banku Zachodnim Kredyt Inwestycyjny,Zastaw pod Kredyt
    dalem 2 domy i hale produkcyjna.
    Z powodow zdrowotnych (choroby)zbankrutowalem nie mialem zaco splacic
    kredytu,Bank za pomoca Komornika,zlicytowal w mysl ich przepisow 3 razy ale
    nie mieli Kupca.
    Teraz mija 5 lat po licytacji - Bank nie przyja na siebie w/w Obiekty a mial
    wyznaczony termin 14 dniowy ale tego nie dokonal i nie oplaca naleznosci za
    grunt tylko ja musze placic.
    Jak to wyglada ze strony prawnej,Czy obiekty sa w dalszym ciagu Banku czy
    moje,dlamnie jest czarna magia ale co naj gorsze,ze zadluzyli mnie bardzo
    duzo za nie placenia za grunt,ja nie place poniewaz jestem rencista i nie
    mam skad.
    Nadmieniam jeszcze raz,ze Bank mial termin 14-dniowy do przepisania
    Notarialnie zadluzone Obiekty.
    Jesli znajdzie sie ktos kto pomogl by mi bede bardzo zobowiazany i
    wdzieczny,czekam na odpowiedz.

    Z powazaniem:

    Ryszard Gankiewicz
    Strzegom