  • 1. Data: 2003-03-11 11:59:28
    Temat: zaświadczenie o zarobkach od syndyku
    Od: "Majszek" <m...@w...pl>

    Rzecz dotyczy mojej siostry, która miała praktykę a później pracowała w
    byłym GS w latach 1989-94. Teraz natomiast potrzebne jej jest do ZUSU
    bodajże lub gdzieś indziej zaświadczenie o zarobkach z tamtych lat, lecz GSu
    już nie ma przejął go SYNDYK, który w zamian za wystawienie takiego
    zaświadczenia żąda 25 zł za każdy rok. Jego zdaniem nie ma obowiązku
    wystawienie tegoż zaświadczenia. Moje pytanie brzmi czy to jest zgodne z
    prawem, a jeśli nie to co może w takiej sytuacji zrobić.
    Dziękuję i Pozdrawiam