  • 1. Data: 2003-03-11 13:52:19
    Temat: [Krk., W-wa] szukam prawnika - specjaliste od ubezpieczen kom.
    Od: "Asia" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Szukam pilnie dobrego prawnika z Krakowa i Warszawy, specjalizujacego sie w
    ubezpieczeniach
    komunikacyjnych. Czy mozecie kogos polecic?
    Z gory wielkie dzieki!
    --
    Pozdrawiam,
    Aska

  • 2. Data: 2003-03-11 15:44:21
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Asia" <a...@N...gazeta.pl> pisze w

    > Szukam pilnie dobrego prawnika z Krakowa i Warszawy

    ma mieszkac w dwoch miejscach jednoczesnie ? ;)))

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 3. Data: 2003-03-11 17:13:15
    Od: "Asia" <a...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ma mieszkac w dwoch miejscach jednoczesnie ? ;)))
    Ha,ha,ha! Nie - ja jestem zainteresowana CKMK, ale poniewaz pytalam tez na
    innych grupach odezwal sie do mnie czlowiek, ktory takiego fachowca szuka w
    DC :) Mozesz pomoc?
    Pozdrawiam,
    Aska

  • 4. Data: 2003-03-11 21:13:30