  • 1. Data: 2006-01-23 08:41:29
    Temat: Mieszkanie
    Od: "Tomasz Czapla" <c...@z...pl>

    Witajcie.
    Mam takie pytanko, może ktoś będzie wiedział jak jest na pewno bo nawet
    notariusz nie jest do końca pewien:

    Czy w przypadku, gdy kupuję mieszkanie spółdzielcze własnościowe od
    spółdzielni to powinienem uzyskać akt notarialny czy wystarczy dokument
    potwierdzający przydział mieszkania
    przyznany przez prezesa spółdzielni?
    Czy w przypadku gdy mieszkanie jest kupione na podstawie tego przydziału to
    należy zapłacić podatek?

    Charlie

  • 2. Data: 2006-01-23 12:32:48
    Temat: Re: Mieszkanie
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dr24sb$jjc$1@atlantis.news.tpi.pl>, Tomasz Czapla wrote:
> [...]
    > przyznany przez prezesa spółdzielni?
    > Czy w przypadku gdy mieszkanie jest kupione na podstawie tego przydziału to

    Na te pytania to może kto inny, bo ja nie wiem, ale mam za to inną
    cenną radę: zmień notariusza:) No chyba, że zapłaci ci za te
    korepetycje:)

    Renata