  • 1. Data: 2003-10-12 16:14:35
    Temat: Umowa z TPSA
    Od: "Paweł" <w...@p...onet.pl>

    Moje pytania dotyczy Umowy o świadczeniu usługi SDI .
    Umowa została zawarta w listopadzie 2000 roku i została zawarta na podstawie
    określonego regulaminu świadczenia usługi . Za udostępnienie usługi TPSA
    pobrała opłatę w wysokości 1000 zł .Regulamin usługi jest załączony do umowy .
    Jeden z paragrafów mówi : że wszelkie zmiany inne niż wynikające z cennika
    wymagają wyłacznie formy pisemnej podpisanej przez obydwie strony . W
    listopadzie 2003 roku otrzymałem nowy regulamin świadczenia usługi który
    wprowadza nowe niekorzystne dla mnie zapisy i został przesłany tylko w postaci
    informacji listowej .
    -Czy taki regulamin staje się dla mnie obowiązujący czy też za obowiązujący
    należy uważać regulamin z dnia podpisania umowy ?
    -Czy odrzucenie przeze mnie regulaminu może być traktowane jako wypowiedzenie
    umowy przez TPSA i czy w takim przypadku można żądać zwrotu kosztów
    poniesionych za udostępnienie usługi ?

  • 2. Data: 2003-10-12 16:59:59
    Temat: Re: Umowa z TPSA
    Od: "pietia" <p...@o...pl>

    > Moje pytania dotyczy Umowy o świadczeniu usługi SDI .

    Parę postów niżej jest już takie pytanie - po co nowy watek?

    > W listopadzie 2003 roku otrzymałem nowy regulamin

    Ciekawe jakim cudem, jak mamy październik ;)

> [...]
    > wypowiedzenie umowy przez TPSA i czy w takim przypadku można żądać
    > zwrotu kosztów poniesionych za udostępnienie usługi ?

    Sam chciałbym wiedzieć. Moim zdaniem chcą nakłonic użytkowników SDI do
    przejścia na Neo. Od stycznia 2004 bedzie można to zrobić za 2 zł =
    1zł+7%VAT za aktywację + 1zł+22%VAT za modem do Neo.

    Pozdr

  • 3. Data: 2003-10-13 08:18:26
    Od: "WaLdI" <w...@i...pl>

    > Sam chciałbym wiedzieć. Moim zdaniem chcą nakłonic użytkowników SDI do
    > przejścia na Neo. Od stycznia 2004 bedzie można to zrobić za 2 zł =
    > 1zł+7%VAT za aktywację + 1zł+22%VAT za modem do Neo.

    Telekompromitacja dba o klienta po to zeby miala kogo pedałować.

    Jak masz SDI tylko dla siebie to wiele ci to nie zmieni.

    Moim zdaniem najistotniejszy pkt to zakaz wyprowadzania uslugi poza lokal,
    co w neo tez jest zabronione. W SDI wczesniej tego nie bylo.

    Pozdr.

    Waldi

    PS

    Jak widze pania Guce w reklamowkach to juz mnie krew zalewa.
    Najlepsza byla reklama IDEI (ktora dla mnie jest po prostu TPSA)
    ze:

    jedne połączenia są drogie, a drugie nie zatrzymuja sie tam gdzie chcesz.
    Trzeba by je połączyć! = IDEA MIX

    i co z tego powinno wyjsc? Polaczenia i drogie i takie co sie nie
    zatrzymuja.

    Po prostu robia z nas idiotow.

    Albo TELEPUNKT: wypowiedz Klienta w reklamie:

    Bardzo fajni ludzie, nie wiedzialam nic o uslugach internetowych
    a pani mi powiedziala ze neo bedzie dla mnie najlepsza.

    Pewnie, qrwa, laska nic nie wie o uslugach czyle jak sadze malo korzysta a
    tu dostala propozycje neo.
    Na moj gust moze na poczatek pakiet godzin, albo instrukcja jak sie wdzwonic
    po prostu, skoro klientka
    z zalozenia malo korzytala z uslug.

    A tak: podpisz glupku umowe na neo, najlepiej w promocji i plac 2 lata nawet
    jesli sie okaze ze cie to nie pociaga