eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa przedwstępna do czasu podpisania cesji na nieruchomość. › Umowa przedwstępna do czasu podpisania cesji na nieruchomość.
    From: Leon <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa przedwstępna do czasu podpisania cesji na nieruchomość.
    Date: Tue, 26 Feb 2008 17:38:26 +0100

    Witam,
    Zdecydowałem się za zgoda dewelopera dokonać cesji do nieruchomości od
    aktualnego-przyszłego-niedoszłego właściciela który aktualnie jest
    związany z deweloperem także umowa przedwstępną (nie notarialna) na
    zakup tej nieruchomości.
    Ja chciałbym mieć pewność że do czasu załatwiania wszelkich moich
    formalności dokumenty, kredyty itp. osoba sprzedająca przestanie już
    szukać chętnych a sprzedający chce mieć potwierdzenie że na pewno je kupie.
    Umówiliśmy się na kilku procentowy zadatek od umówionej ceny końcowej
    jaką zdecydowałem się zapłacić.

    Czy możliwe jest takie podpisanie umowy przedwstępnej (ja-sprzedający)
    do umowy przedwstępnej ( sprzedajacy-deweloper) do czasu kiedy formalnie
    3 srony podpiszą cesję (ja, deweloper, sprzedający).
    Jak powinna wyglądać taka umowa i na jakie zapisy szczególnie zwrócić
    uwagę w takim przypadku ?

    Oczywiście jak wspomniałem wyżej zgodę dewelopera na cesję zbywający
    posiada.

    Pozdrawiam
    Leon