  • 1. Data: 2004-04-30 09:49:19
    Temat: Umowa pozyczki i weksel
    Od: "Radek" <r...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanie do grupy bo nie udalo mi sie znalezc tego w archiwum. Otoz do
    umowy pozyczki pomiedzy dwiema osobami fizycznymi zostal wystawiony weksel
    in-blanco oraz deklaracja wekslowa, ktora zawiera zapis o tym ze weksel
    zabezpiecza ta wlasnie pozyczke. I teraz pytanie. Czy w przypadku zalozenia
    sprawy w sadzie i przedstawienia uzupelnionego weksla oraz deklaracji musze
    dodatkowo zalaczyc oryginal (lub kopie umowy) czy tez weksel i deklaracja w
    zupelnosci wystarcza? W jakim trybie wniesc sprawe do sadu w przypadku
    weksla - nakazowym czy uproszczonym?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi w tym temacie.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2004-05-02 08:14:52
    Temat: Re: Umowa pozyczki i weksel
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > zupelnosci wystarcza? W jakim trybie wniesc sprawe do sadu w przypadku

    Wystarczy sam weksel prawidłowo wypełniony, bez deklaracji. Postępowanie
    nakazowe.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl