  • 1. Data: 2004-04-30 10:31:09
    Temat: OT? Watykan o iraku (link, pol )
    Od: "Michał Buslik" <m...@w...pl>

    nieco inny kontekst niz ostatnio bylo na grupie wiec sobie pozwoliem zapodac
    linka :-)

    62.html

  • 2. Data: 2004-04-30 10:35:53
    Temat: Re: OT? Watykan o iraku (link, pol )
    Od: "Michał Buslik" <m...@w...pl>

    Michał Buslik wrote:

    o cholera , nie ta grupa , bardzo przepraszam

  • 3. Data: 2004-05-01 09:45:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 30. kwietnia 2004 12:35 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Michał Buslik:

    > Michał Buslik wrote:
    >
    > o cholera , nie ta grupa , bardzo przepraszam

    Miało być ,,o cholera, nie ten czytnik''. Porządne programy mają opcję
    Anuluj wiadomość (Cancel message).
    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2004-05-01 13:16:37
    Od: poreba <d...@p...com>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > Miało być ,,o cholera, nie ten czytnik''. Porządne programy mają
    > opcję Anuluj wiadomość (Cancel message).
    Czyżby news.tpi.pl obsługiwało już prawidłowo
    cancele i supersedesy?

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2004-05-01 13:35:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 1. maja 2004 15:16 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane poreba:

    > Tristan Alder <s...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > Czyżby news.tpi.pl obsługiwało już prawidłowo
    > cancele i supersedesy?

    Nie wiem, nie używam. A co, nie obsługiwało takiej podstawowej opcji?

  • 6. Data: 2004-05-01 22:31:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 May 2004, poreba wrote:
    [...]
    >+ Czyżby news.tpi.pl obsługiwało już prawidłowo cancele

    "Już" ??
    Hm... prawda że mało używam (canceli), ale nie zauważyłem
    nieobsługiwania ! :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2004-05-02 22:41:14
    Od: poreba <d...@p...com>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> niebacznie popelnil
    ezjan.zabrze.pl:

    > "Już" ??
    > Hm... prawda że mało używam (canceli), ale nie zauważyłem
    > nieobsługiwania ! :)
    AFAIK w czasach news.tp.pl nie. Gdy próbowałem z miernym skutkiem
    pouczono mnie, że są z tym problemy. Szczególnie z supesedesem.
    Jak jest teraz nie wiem, dlatego pytałem...

    --
    pozdro
    poreba