  • 11. Data: 2011-01-21 07:41:33
    Temat: Re: Umowa o zakazie konkurencji
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    news:ihbb85$dbs$1@news.onet.pl...

    > A ja gratuluję skonfigurowania programu pocztowego tak, że nie widać co
    > jest cytatem
    Mój OE jest skonfigurowany prawidłowo. Posty w quoted-printable ignorują
    znaki cytowania (o czym zresztą poinforowano mnie niedawno), a tak właśnie
    piszą czasem lamy, na szczęście nieliczne.
    Gdybyś popatrzył na większośc moich odpowiedzi, to byś głupich uwag nie
    robił.
    A mnie się nie chce formatować odpowiedzi ręcznie za nieumiejących
    prawidłowo wysłać posta, niech się męczą przy czytaniu.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2011-01-28 20:28:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Jan 2011, Jotte wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Do końca życia i na zawsze??

    A umów bezterminowych nie da się wypowiedzieć?
    Z ciekawości pytam ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2011-01-28 20:34:55
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > A umów bezterminowych nie da się wypowiedzieć?
    > Z ciekawości pytam ;)
    Po śmierci?
    Z ciekawości pytam ;)

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2011-01-29 00:23:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Jan 2011, Jotte wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Po śmierci?

    Tak tak, w tej części jest to oczywistość: jak chodzi o umowy
    *zawierane* po śmierci, to oczywiście (tym umowom) sprawia znaczącą
    różnicę fakt obowiązywania umowy "o wyłączności", wychodzi że
    ona obowiązuje i już :|
    Jakoś tak odniosłem wrażenie, że odnosiłem się do "zbioru zawieranych
    umów", ale przyznaję ze dałem się wpuścić w nieściśła odpowiedź na
    pytanie pomocnicze zamiast z ostrożności procesowej zapuścić walec ;)

    > Z ciekawości pytam ;)

    :D

    pzdr, Gotfryd