  • 1. Data: 2009-11-07 21:14:17
    Temat: Umowa o pracę - netto/brutto?
    Od: djs <d...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam podpisaną umowę o pracę. Wszystko fajnie tylko przy określeniu
    wysokości wynagrodzenia nie jest dopisane, czy jest to kwota netto czy
    brutto.
    Czy jest jakieś "odgórne" klasyfikowanie wynagrodzenia bez określonej
    formy do netto/brutto?.
    Czy można dochodzić wyrównania wynagrodzenia do kwoty dla mnie
    ciekawszej, czyli netto?
    W poniedziałek mam rozmowę z dyrektorem firmy i fajnie byłoby mieć
    jakieś atuty do rozmowy :)

    pozdrawiam
    djs

  • 2. Data: 2009-11-07 21:20:50
    Temat: Re: Umowa o pracę - netto/brutto?
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    jak nie jest napisane to domniemywalbym brutto - jest to logiczne

  • 3. Data: 2009-11-07 21:41:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    djs pisze:

    > Mam podpisaną umowę o pracę. Wszystko fajnie tylko przy określeniu
    > wysokości wynagrodzenia nie jest dopisane, czy jest to kwota netto czy
    > brutto.

    A jak się umówiliście? Ustaliłeś wynagrodzenie i nie wiesz jakie ????

    --
    @2009 Johnson

  • 4. Data: 2009-11-07 22:08:58
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    ?

  • 5. Data: 2009-11-07 22:20:20
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ?

    kogo interesi kwota netto - do wszystkiego uzywasz brutto, ta kwota ejst
    uzywana w obrocie duzo duzo czesciej niz 'nałape'

  • 6. Data: 2009-11-07 22:35:32
    Od: djs <d...@p...onet.pl>

    Johnson napisał (a):

    > A jak się umówiliście? Ustaliłeś wynagrodzenie i nie wiesz jakie ????

    Otóż wiem na jaką kwotę się umówiliśmy i na jaką formę, tylko pracodawca
    nie wywiązuje się z umowy - miało być netto a jest brutto.

    Stąd moje pytanie.

    --
    pozdrawiam
    Dariusz Jakubowski

  • 7. Data: 2009-11-08 00:05:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    djs wrote:
    > Witam!
    >
    > Mam podpisaną umowę o pracę. Wszystko fajnie tylko przy określeniu
    > wysokości wynagrodzenia nie jest dopisane, czy jest to kwota netto czy
    > brutto.

    Brutto.

  • 8. Data: 2009-11-08 00:05:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    djs wrote:

    > Otóż wiem na jaką kwotę się umówiliśmy i na jaką formę, tylko pracodawca
    > nie wywiązuje się z umowy - miało być netto a jest brutto.
    >
    > Stąd moje pytanie.

    czyli dałeś się wydymać.

  • 9. Data: 2009-11-08 08:33:24
    Od: spp <s...@o...pl>

    djs pisze:
> [...]
    > brutto.
    > Czy jest jakieś "odgórne" klasyfikowanie wynagrodzenia bez określonej

    Nie ma, bo oczywiste jest że zawsze będzie brutto.

    --
    spp

  • 10. Data: 2009-11-08 10:37:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    spp <s...@o...pl> writes:

    > Nie ma, bo oczywiste jest że zawsze będzie brutto.

    Nie moze byc netto chociazby dlatego, ze kwota netto jest
    nieprzewidywalna z gory - zalezy np. od innych zarobkow pracownika.

    MJ