  • 1. Data: 2009-11-07 07:55:34
    Temat: uzasadnienie wyroku NSA
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    W jaki sposób można (on-line) zdobyć uzasadnienie wyroku I FSK 1169/08?

    W bazie orzecznictwa (http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/0D2A99DDB9) jest
    tylko sentencja.

    Czy ewentualnie ktoś mógłby wkleić uzasadnienie do tego wątku?
    Przypuszczam, że może to zainteresować kilka osób.

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-11-07 08:30:42
    Temat: Re: uzasadnienie wyroku NSA
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 07 Nov 2009 08:55:34 +0100, Piotrek napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy ewentualnie ktoś mógłby wkleić uzasadnienie do tego wątku?
    > Przypuszczam, że może to zainteresować kilka osób.

    Trochę poczekaj, wyrok ma 4 dni, tak szybko się uzasadnień nie pisze.
    Będzie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-11-07 09:53:25
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Olgierd wrote:

    > Trochę poczekaj, wyrok ma 4 dni, tak szybko się uzasadnień nie pisze.
    > Będzie.

    Istotnie. Nie zwróciłem uwagi na datę wyroku.

    Piotrek