  • 1. Data: 2009-11-17 12:49:31
    Temat: Umowa o prace i regulamin
    Od: DzikBagienny <n...@i...com>

    Witam, czy jesli w umowie o prace jest mowa o regulaminie, ktorego
    jednak nie otrzymalem i nie podpisalem to jest on zobowiazujacy? Mimo
    to, w umowie jest klauzula ze zapoznalem sie z regulaminem itp... Czy
    taka umowa jest wazna?

  • 2. Data: 2009-11-17 12:51:02
    Temat: Re: Umowa o prace i regulamin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    DzikBagienny pisze:
> [...]
    > jednak nie otrzymalem i nie podpisalem to jest on zobowiazujacy? Mimo
    > to, w umowie jest klauzula ze zapoznalem sie z regulaminem itp... Czy

    Teoretycznie taki regulamin nie jest ważny, ponieważ nie został Ci
    przedstawiony. Tylko że raczej nie udowodnisz tego, ponieważ oni mają
    dowód tego, że jednak powinieneś go znać.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-11-17 12:58:17
    Od: DzikBagienny <n...@i...com>

    Liwiusz pisze:

    > Teoretycznie taki regulamin nie jest ważny, ponieważ nie został Ci
    > przedstawiony. Tylko że raczej nie udowodnisz tego, ponieważ oni mają
    > dowód tego, że jednak powinieneś go znać.

    Jaki dowod? Regulamin jest czescia umowy i powinien byc na nim moj
    podpis. Skoro nie ma tzn ze nie jest wazny - to moim zdaniem ;)

  • 4. Data: 2009-11-17 12:59:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    DzikBagienny pisze:

    > Jaki dowod? Regulamin jest czescia umowy i powinien byc na nim moj
    > podpis. Skoro nie ma tzn ze nie jest wazny - to moim zdaniem ;)

    Na regulaminie nie musi być Twojego podpisu. Masz się z nim tylko
    zapoznać.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-11-17 13:01:23
    Od: DzikBagienny <n...@i...com>

    Liwiusz pisze:
    > Na regulaminie nie musi być Twojego podpisu. Masz się z nim tylko
    > zapoznać.

    Czyli ew sprawa w sadzie pracy z gory jest przegrana?

  • 6. Data: 2009-11-17 13:11:27
    Od: DzikBagienny <n...@i...com>

    Liwiusz pisze:
    > Na regulaminie nie musi być Twojego podpisu. Masz się z nim tylko
    > zapoznać.

    Skoro regulamin jest zalacznikiem do umowy do chyba logiczne jest ze
    kazdy zalacznik wymaga podpisu

  • 7. Data: 2009-11-17 13:14:24
    Od: spp <s...@o...pl>

    DzikBagienny pisze:

    > Skoro regulamin jest zalacznikiem do umowy do chyba logiczne jest ze
    > kazdy zalacznik wymaga podpisu

    Przecież już podpisałeś oświadczenie że się z nim zapoznałeś. Po co to
    dublować?

    --
    spp

  • 8. Data: 2009-11-17 13:27:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    DzikBagienny pisze:

    > Czyli ew sprawa w sadzie pracy z gory jest przegrana?

    Tak, chyba że będziesz potrafił udowodnić, że pomimo tego, że
    podpisałeś, to jednak się z nim nie zapoznałeś.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-11-17 13:27:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Tak, chyba że będziesz potrafił udowodnić, że pomimo tego, że
    > podpisałeś, to jednak się z nim nie zapoznałeś.

    Co nie jest niemożliwe, np. regulamin może w ogóle nie istnieć.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-11-17 13:29:37
    Od: DzikBagienny <n...@i...com>

    spp pisze:

    > Przecież już podpisałeś oświadczenie że się z nim zapoznałeś. Po co to
    > dublować?

    Oswiadczenie swoja droga... Wszedzie zalaczniki do umow wymagaja
    podpisu. Moj blad ze nie doczytalem. Uwierzylem na slowo kolesiowi ktory
    mnie zatrudnial. Po kilku mies wyszly krzaczki...